روند ساخت فصل دوم سریال Stranger Things آغاز شده‌است

7 November 2016 - 09:00

تابستان امسال، نتفلیکس سریالی ساخته مت و راس دافر (Matt and Ross Duffer) را پخش کرد که هم منتقدان و هم مخاطبان به خوبی از آن استقبال کردند. Stranger Things داستانی علمی تخیلی را پیرامون چند پسر بچه در دهه ۸۰ میلادی دنبال می‌کند که به دنبال ناپدید شدن عجیب و غریب دوست صمیمی‌شان، وارد اتفاقات ماورای طبیعی می‌شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

قسمت انتهایی فصل اول بسیاری از موضوعات را بدون پاسخ باقی گذاشت، از جمله اثرات جانبی یک هفته ماندن در فضای Upside Down (فضایی موازی با دنیای واقعی که موجودات خطرناک در آن زندگی می‌کنند) بر روی شخصیت ویل که در قسمت انتهایی با خارج شدن موجودی کرم مانند از دهان او به نمایش در آمد. یکی دیگر از موضوعات بدون پاسخ، سرنوشت شخصیت یازده بود که بعد از نابود کردن هیولای سریال ناپدید شد. با توجه به تصویر منتشر شده می‌توانیم حدس بزنیم که میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) بازیگر شخصیت یازده، در فصل دوم نیز حضور خواهد داشت، ولی نتفلیکس هنوز این موضوع را به طور رسمی تایید نکرده‌است.

حساب کاربری رسمی Stranger Things در توئیتر، تصویری از بازیگران فصل دوم سریال را با عنوان «بازگشت به تولید، وعده دیدار سال آینده» منتشر کرده است. عکس شامل بازیگران اصلی فصل قبلی در کنار اعضای جدید، سیدی سینک (Sadie Sink) و دارسی مانت‌گامری (Dacre Montgomery) است که به ترتیب نقش‌های مکس و بیلی را در فصل جدید ایفا خواهند کرد.

به دنبال محبوبیت بالای Stranger Things، بسیاری از طرفداران انتظار دارند اخباری جدید پیرامون این سریال به زودی منتشر شود. فصل دوم این سریال تاریخ پخش مشخصی ندارد ولی با توجه به شروع روند تولید، انتظار می‌رود سریال تابستان سال آینده، همانند فصل اول منتشر شود. تیزر پخش شده از فصل دوم این سریال را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.