سریال Star Trek: Picard برای فصل دوم تمدید شد

13 January 2020 - 21:29

با میلیون‌ها استقبالی که ماه گذشته در ایالت کالیفرنیا از ساخت فصل دوم Star Trek: Picard شد، کاملا مشخص بود که شخصیت برجسته سر پاتریک استوارت را بیشتر خواهیم دید و حالا CBS All Access رسما خبر تمدید سریال را در TCA (جشن منتقدین) اعلام کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جولی مک‌نامارا (Julie McNamara) در بیانیه‌ای امروز عصر اعلام کرد:

انرژی و هیجان پخش Star Trek: Picard به بالاترین میزان خود رسیده و فراتر از انتظار ماست. مفتخریم که اعلام کنیم برنامه‌هایی برای فصل دوم سریال داریم و مطمئنیم طرفداران سریال و بینندگان جدید آن تحت تاثیر داستان و بازی ستارگان آن در ۲۳ ژانویه قرار خواهند گرفت.

حالا که تمدید سریال رسما اعلام شده، از تاریخ پخش آن خبری نیست و معلوم نیست چند قسمتی است. گرچه گویا الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) اواخر ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ را با ۱۰ قسمت در نظر دارد.

پیش‌بینی شده استوارت نقش خود را مجددا ایفا کند. استوارت، کرتزمن، مایکل چابون، آکیوا گلدزمن، تری ماتالاس، هیتر کادین، راد رادنبری، و تروور راث، جاناتان فریکس، و برنت اسپاینر، جری رایان و جاناتان دل ارک این سریال را تهیه کردند. سنتیگو کابررا، میشل هرد، ایزا بریونز، الیسون پیل، هری تردوی و ایوان اواگورا نیز در این پروژه حضور دارند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.