سریال Clarice دنباله The Silence of the Lambs است

13 January 2020 - 22:00

شبکه CBS تازه قرارداد سریال درام جنایی Clarice را بسته که براساس شخصیت مشهور، کلرس استرلینگ، است و وقایع The Silence of the Lambs (سکوت بره‌ها) را دنبال می‌کند. این پروژه، توسط الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) و جنی لومت (Jenny Lumet) نوشته و تهیه شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قصد این پروژه با فیلم‌نامه آزمایشی‌اش، سریال شدن است. ابتدا فیلم پایلوت آن قبل از سریال شدن ساخته می‌شود و اتاق نویسندگان تشکیل شده و بدنبال تعیین عنوان هستند. کلرس یکی از نقش‌های برجسته این فصل آزمایشی است. سریال کلرس توسط MGM تولید شده که حق ساخت فیلم را دارد و CBS Television Studios با CBS Studios برای ساختش مشارکت دارد.

کلرس وقایع سال ۱۹۹۳، یک سال بعد از وقایع سکوت بره‌ها را نشان می‌دهد. این سریال داستان شخصی و بازگو نشده کلرس استرلینگ است که برای تعقیب قاتلین زنجیره‌ای و متجاوزین وارد عمل می‌شود و دنیای سیاسی واشینگتون دی‌سی را هدایت می‌کند.

کرتزمن اظهار داشته:

گویا شخصیت هانیبال لکتر بخشی از سریال نیست. بعد از بیش از ۲۰ سال سکوت، صدای قهرمانانی مانند کلرس استرلینگ را می‌شنویم. شجاعت و پیچیدگی‌ او، همیشه روشنایی بخش راه بوده است. داستان او چیزی است که نیاز داریم بشنویم: تقلا، سخت‌کوشی، پیروزی او. زمان او فرا رسیده است.

هیتر کادین (Heather Kadin) تهیه‌کننده اجرایی کار در کنار کرتزمن و لومت است، آرون بایرز (Aaron Baiers) نیز تهیه‌کننده اجرایی این کار است.

کلرس در غرب ورجینیا تا ۱۰ سالگی زندگی کرد تا اینکه پدرش که افسر پلیس بود، تیر خورد و کشته شد. سپس او به مزرعه عمویش در مانتانا رفت اما بعدا از آنجا فرار کرد و به یتیم‌خانه رفت. او بعد از دانشگاه، وارد آکادمی FBI شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.