گزارش: فیلم‌برداری Deadpool 2 از ژانویه ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد

7 November 2016 - 22:00

سال ۲۰۱۶، سال بسیار خوبی برای فیلم‌های ابرقهرمانانه در باکس آفیس بود. Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی توانست با فروش خیره‌کننده بیش‌ از یک میلیارد دلاری بازار را در تصاحب خود بگیرد. هر چند دو فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» و Deadpool «ددپول» نتوانستند همچون کاپیتان آمریکا فروش کنند، اما فروش بسیار خوبی در باکس آفیس تجربه کردند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.فروش خوب فیلم Deadpool در باکس آفیس، یک موفقیت ویژه برای این فیلم ابرقهرمانانه که دارای درجه سنی بزرگسال هم بود، به حساب می‌آمد. این عامل باعث شد که خبرهای ساخت دنباله این فیلم یعنی Deadpool 2‌ «ددپول ۲» هم به زودی اعلام شود. با وجودی که بسیاری انتظار دارند «ددپول ۲» همانند نسخه پیشین بتواند نظرها را جلب کند، اما متاسفانه در چند روز گذشته این دنباله شاهد مشکلات غیرمنتظره‌ای بوده است.

در ابتدا قرار بود کارگردان نسخه قبلی یعنی تیم میلر (Tim Miller) این دنباله را کارگردانی کند؛ اما چندی پیش خبر رسید که به علت اختلاف ایجاد شده تیم میلر با رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، او تصمیم به جدایی از این پروژه گرفته است. به همین خاطر و با توجه به اخبار اخیر این احتمال وجود دارد که دیوید لیچ (David Leitch)، کارگردان فیلم John Wick «جان ویک»، کارگردانی این نسخه را برعهده گیرد.

اکنون با توجه به گزارشات و اخبار جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد زمان آغاز فیلم‌برداری بعضی‌ از فیلم‌ها مشخص شده است. از همین رو، نام Deadpool 2 در بین فیلم‌هایی قرار دارد که فیلم‌برداری آن از ژانویه ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. با وجودی که زمان فیلم برداری این فیلم چیزی حدود دو ماه دیگر است، پس باید به زودی منتظر معرفی رسمی کارگردان جدید فیلم باشیم.

لازم به ذکر است که فیلم Deadpool 2 در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۳۹۶ درسینماها اکران خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.