دیو باتیستا به فصل دوم see پیوست

14 January 2020 - 18:00

بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy، دیو باتیستا (Dave Bautista) برای ایفای نقش مقابل جیسون موموآ (Jason Momoa) به فصل دوم درام ساخته‌شده توسط اپل یعنی سریال See پیوست. این مجموعه توسط خالق Peaky Blinders، استیون نایت (Steven Knight) و فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردان ساخته‌شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال See به نویسندگی نایت در آینده‌ای دور جریان دارد، جایی که ویروسی مرگبار موجب تلفات جانی بسیاری برای نسل بشر شده است. آن‌هایی که زنده مانده‌اند بینایی خود را ازدست‌داده‌اند. موموآ نقش بابا واس را ایفا می‌کند. پدر دوقلوهایی که پس از قرن‌ها با بینایی متولدشده‌اند. او باید از فرزندانش در مقابل ملکه‌ای قدرتمند که قصد نابودی آن‌ها را دارد، محافظت کند.

دیگر بازیگران سریال را الفری وودارد (Alfre Woodard) در نقش پاریس، هیرا هیلمار (Hera Hilmar) در نقش مگرا، سیلویا هوکس (Sylvia Hoeks) در نقش ملکه کین و کریستین کارماگو (Christian Carmago) در نقش تاماکتی جان تشکیل می‌دهند.

جاناتان تروپر شورانر فصل دوم این مجموعه است که در کنار نایت، لارنس، پیتر چرنین (Peter Chernin)، جنو تاپینگ (Jenno Topping) و کریستین کمپو (Kristen Campo) تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد.

این سریال اولین نقش‌آفرینی تلویزیونی را برای ستاره‌ی WWE، باتیستا که برای ایفای نقش درکس در دنیای سینمایی مارول نیز شناخته می‌شود، رقم خواهد زد. از دیگر آثار پیشِ روی او می‌توان به My Spy، فیلم Dune و Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.