هاوارد گوردون، تهیه‌کننده‌ی ۲۴، از احتمال بازسازی این سریال می‌گوید

14 January 2020 - 19:30

هفته‌ی گذشته و در مراسم TCA مایکل ثورن (Michael Thorn)، ریاست شبکه‌ی FOX، از احتمال بازسازی سریال محبوب ۲۴ خبر داد. با توجه به گزارش اختصاصی سایت خبری Deadline شورانر سریال مقیم (The Resident) یعنی تاد هارتان (Todd Harthan) وظیفه‌ی این کار را برعهده گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هاوارد گوردون (Howard Gordon) تهیه‌کننده اجرایی سریال ۲۴ نیز گفت:

شبکه Fox قطعا به دنبال این کار است، ما هم در حال صحبت هستیم. صحبت‌های ما پیرامون چگونگی انجام کار بوده، سریال جدید باید ارزش ساخت را داشته باشد. می‌خواهیم داستان مناسب را بیابیم. تاد هارتان که روی سریال مقیم کار می‌کند در حال فکر کردن به آن است.

با توجه به اینکه هنوز سریال در حال شکل گیری است، گوردون اطلاعات بیشتری در این رابطه فاش نکرد. به گفته‌ی منابع ایده‌ی اصلی نیازمند بازگشت کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) و دیگر ستارگان سریال است. منابع تأکید می‌کنند که مذاکرات هنوز بسیار مقدماتی است و نام کسی فاش نشده، اما گوردون اظهار داشت که ممکن است در دو ماه آینده بیشتر از جزئیات این سریال بدانیم.

من امیدوارم که تا بهار امسال اتفاقاتی بیفتد، حداقل بدانیم چه چیزی خواهیم ساخت.

در ماه می مشخص شد شبکه‌ی Fox تصمیم به کنسل کردن دو سریال احتمالی و اسپین‌آف برای سریال ۲۴ گرفته است. این دو، یک سریال درام قانونی به نویسندگی گوردون و جرمی دونر (Jeremy Doner) و دیگری سریالی که پیش درآمد و ریشه‌های شخصیت محبوب جک باوئر را بررسی می‌کند به نویسندگی گوردون و سازندگان ۲۴ یعنی جوئل سورنو (Joel Surnow) و باب کاچران (Bob Cochran) بوده‌اند.

ثورن در مصحبه‌ی هفته گذشته گفته بود:

ما به رایزنی‌ها ادامه می‌دهیم. چیزی وجود ندارد که آماده اعلام کردن باشد، اما اگر راهی بیابیم تا سریال ۲۴ را احیا کنیم، حتما این کار را انجام می‌دهیم. اما این کار تنها یک فصل دیگر و اضافی نخواهد بود بلکه باید حسی خاص و ارزشمند به مخاطب القا کند.

این سریال برنده‌ی جایزه امی که هشت فصل داشت با سریال‌های محدود ۲۴: یک روز دیگر زنده بمان (Live Another Day) و ۲۴: میراث (Live Another Day) ادامه یافت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.