شبکه‌ی Showtime سریال Intelligence را کنسل کرد

14 January 2020 - 20:00

شبکه‌ی تلویزیونی Showtime سریال هوش (Intelligence) که توسط نویسنده‌ی فیلم‌های مهلکه (The Hurt Locker) و سی دقیقه پس از نیمه‌شب (Zero Dark Thirty) یعنی مارک بول (Mark Boal) در درست ساخت قرار داشت را کنسل کرد. این شبکه در ماه آوریل اتاق نویسندگان را برای یک سریال هیجان‌انگیز و جاسوسی به تهیه‌کنندگی استودیو Media Res متعلق به مایکل النبرگ (Michael Ellenberg)، گشوده بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال اولین تجربه‌ی نویسندگی بول برای یک شبکه‌ی تلویزیونی بود. بر اساس داستان‌های واقعی از سراسر جهان، این سریال به جریان‌های درونی قدرت، ارتباط جاسوسی با سیاست، اقتصاد و سیلیکون ولی می‌پرداخت. اولین فصل قرار بود جریان‌های اتفاق افتاده حین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ را به نمایش بگذارد. هر فصل سریال به یک اتفاق جهانی بزرگ می‌پرداخت.

گری لوبن (Gary Levine) ریاست شبکه‌ی Showtime در مصاحبه‌ای با سایت خبری Deadline از کنسل شدن سریال به دلیل آماده نبودن قسمت آزمایشی و کمبود خلاقیت مناسب خبر داد.

آلن پل (Alan Poul) و جیسون هورویچ (Jason Horwitch) همراه با بول و هیوگو لیندگرن (Hugo Lindgren) از طریق کمپانی‌های Page 1 و Ellenberg تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بوده‌اند.

بول در گذشته موفق به بردن دو جایزه اسکار و دو جایزه بفتای بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه برای فیلم‌های “مهلکه” و “سی دقیقه پس از نیمه‌شب” شده است. گفتنی است وی برای این دو فیلم برنده‌ی جایزه‌ی WGA شده و نامزد گولدن گلوب بوده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.