تاریخ پخش فصل دوم کمدی سیاه Flack با بازی آنا پاکوین اعلام شد

14 January 2020 - 20:30

شبکه Pop TV تاریخ پخش فصل دوم کمدی سیاه Flack با هنرمندی آنا پاکوین (Anna Paquin) را ۱۳ام مارس، روز جمعه، ساعت ۱۰ شب اعلام کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در فصل دوم شش-اپیزودی این سریال، بازیگران جدیدی مثل سم نیل (Sam Neill) و دنیل دائی کیم (Daniel Dae Kim)، و هم‌چنین مارتا پلیمپتون (Martha Plimpton) به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهند داشت. تهیه‌کننده اجرایی: استیفن مویر (Stephen Moyer) دو اپیزود این فصل را کارگردانی خواهد کرد. تمام قسمت‌های فصل دوم، پس از به روی آنتن رفتن اولین اپیزود از شبکه، از طریق کابل و SVPD در اپلیکیشن Pop Now در دسترس خواهد بود.

فصل دوم با تلاش روبین (با بازی پاکوین) ادامه می‌یابد که پس از این‌که در پایان فصل یک، میلیون‌ها اعتیادش بر او غالب شدند، حالا سعی می‌کند دوباره زندگیش را سر و سامان دهد. او درحالی‌که در پی بازسازی رابطه با خواهرش است و در تلاش است تا مشتریانش را به دور از خبرساز شدن نگه دارد، باید با یک اتفاق افشاگری جدید و غیرمنتظره نیز روبرو شود. در ضمن، رئیسش: کارولین (با بازی سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo)) با دیدن برگشتن نامزد سابق او غافلگیر می‌شود، درحالی‌که ایو (با بازی لیدیا ویلسون (Lydia Wilson)) موظف است که مشتری جدید: گابریل کول (با بازی کیم) را راضی نگه دارد، و ملودی (با بازی ربکا بنسون (Rebecca Benson)) هم پس از ترک شرکت مشغول سازگاری با یک زندگی جدید است. پلیمپتون در یک اپیزود در نقش مادر مرحوم روبین ظاهر می‌شود.

جنویو آنجلسون (Genevieve Angelson) دوباره در نقش خواهر روبین یعنی روث در فصل دو بازی خواهد کرد، و در این فصل شاهد حضور مجدد روفوس جونز (Rufus Jones) و آرینز کن (Arinze Kene) نیز هستیم. از جمله بازیگران مهمان دیگر فصل دوم می‌توان به جین هاروکز (Jane Horrocks)، گایلز تررا (Giles Terera)، و آماندا ابینگتون (Amanda Abbington)- که دوباره نقش پیشین خود یعنی الکس را ایفا می‌کند- اشاره کرد.

یکی از مسئولان شبکه Pop TV: جاستین روزنبلت (Justin Rosenblatt) گفت:

سریال Flack در عین حال به ظاهر خشن و بسیار خنده‌دار است، و سنگ محکی برای آنا پاکوین و سایر اعضای تیم حرفه‌ای سریال است، تیمی که حالا با وجود بازیگران مستعد و قوی و موفقی مثل سم نیل، دنیل دائی کیم، و مارتا پلیمپتون ما را خوشحال و هیجان‌زده می‌کند. در فصل دوم سریال که دیدنش واجب است، روبین اغلب سرکش را می‌بینیم که تلاش می‌کند با همه‌ یعنی خانواده، دوستان، و همکارانش آشتی کند درحالی‌که وضعیت‌های دشوار مشتریانش، اغلب به وسیله کارها و رفتارهای خودش، به اندازه‌ای بی‌نهایت تغییرناپذیر با زندگی همه اطرافیان تداخل پیدا می‌کند.

فیلم‌نامه سریال Flack را اولیور لانسلی (Oliver Lansley) می‌نویسد. دبس پیسانی (Debs Pisani) تهیه‌کننده آن است و جیمی مولویل (Jimmy Mulville) و هلن ویلیامز (Helen Williams) از طرف کمپانی Hat Trick Productions تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. پیت تورنتون (Pete Thornton) تهیه‌کننده اجرایی کمپانی UKTV است. آنا پاکوین به همراه استیفن مویر، کریس هالام لارکین (Cerise Hallam Larkin)، و مارک لارکین (Mark Larkin) تهیه‌کنندگان اجرایی کمپانی CASM هستند. آلیسیا مک‌دونالد (Alicia MacDonald)، اولیور لانسلی، و استیفن مویر از کارگردان‌های این سریال به شمار می‌روند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.