مورگان فریمن به جمع ستارگان فیلم جدید دیزنی «فندق‌شکن» پیوست

2 August 2016 - 13:00

مورگان فریمن (Morgan Freeman) در فیلم جدید دیزنی پدرخوانده می‌شود! در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید. اوایل این هفته بود که خبر پیوستن بازیگر جوان هالیوود مکنزی فوی (Mackenzie Foy) که بازی وی در نقش مورف در میان ستاره‌ای (Interstellar) را همگان به یاد دارند به فیلم جدیدی از دنیای دیزنی یعنی فندق‌شکن (The Nutcracker) شنیدیم. حال می‌توان بازیگر دیگری را به این فهرست اضافه کرد؛ مورگان فریمن. طبق گزارش هالیوود ریپورتر مورگان فریمن در حال گفت‌وگو برای پیوستن به جمع بازیگران این فیلم و بازی در نقش Drosselmeyer مرموز است.

در این نمایش Drosselmeyer پدرخوانده‌ی شخصیت اصلی داستان یعنی کلارا است. (یا در پیش نویس دیگر نمایشنامه که نامش ماریا است.) در اکثر اقتباس‌ها از داستان فندق‌شکن شخصیت Drosselmeyer را معمولاً فردی کهن‌سال و بازنشسته بازی می‌کرد که تمام عمر خود را صرف هنرورزی کرده باشد و بدین طریق مردم از او قدردانی به عمل آورند. به این دلیل می‌شود گفت که مورگان فریمن بهترین انتخاب ممکن برای این نقش است. نه تنها او زوج مناسبی برای بازیگر خردسال این نمایش است او همچنین گزینه مناسبی برای قدردانی از چندین سال تلاش بی‌وقفه در عرصه‌ی هنر است.

حال خلاصه‌ای از داستان این نمایش را با هم مرور می‌کنیم:

داستان فیلم حوالی کریسمس آغاز می‌شود جایی که عروسک محبوب یک دختر نوجوان یعنی کلارا که یک فندق‌شکن است زنده می‌شود. پس از اینکه فندق‌شکن شاه موش را شکست می‌دهد کلارا را به دنیای جادویی عروسک‌ها می‌برد

داستان به حدی تأثیرگذار بود که موسیقی‌دان روسی معروف یعنی چایکوفسکی با الهام از آن یکی از مشهورترین قطعات خود را نواخت. هنوز زمان مشخصی برای اکران فیلم در نظر گرفته نشده است اما احتمالاً در تعطیلات سال ۲۰۱۷ و یا ۲۰۱۸ باید شاهد حضور این فیلم برو روی پرده‌ی نقره‌ای باشیم.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.