پیوستن کوری هاوکینز به لوپیتا نیونگو در سریال Americanah محصول HBO Max

15 January 2020 - 14:00

کوری هاوکینز (Corey Hawkins) آخرین نفری است که به تیم بازیگران قوی سریال کوتاه Americanah از شبکه HBO Max اضافه می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کوری هاوکینز در این سریال، که به اقتباس از رمان پرفروشی نوشته چیماماندا نگوزی آدیچیه (Chimamanda Ngozi Adichie) ساخته می‌شود، به بازیگران دیگری هم‌چون لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، زاکاری مومو (Zackary Momoh)، و اوزو آدوبا (Uzo Aduba) ملحق می‌گردد.

نیونگو نقش کاراکتر اصلی یعنی ایفملو را در سریال ایفا می‌کند، که یک زن جوان و زیبا و با عزت‌نفس است که در نیجریه بزرگ شده است، و در نوجوانی عاشق همکلاسی اش اوبینز (با بازی مومو) می‌شود. آن‌ها که در یک کشور نظامی زندگی می‌کنند، به منظور مهاجرت به غرب، از یک‌دیگر جدا می‌شوند. ایفملو به آمریکا می رود و گرچه در آن‌جا موفقیت آکادمیک کسب می‌کند اما مجبور می‌شود برای نخستین بار با معنای واقعی ‘سیاهپوست بودن’ دست و پنجه نرم کند. اوبینز موقر و متفکر هم دوست دارد به ایفملو بپیوندد، اما درعوض درگیر یک زندگی خطرناک و غیرقانونی در لندن می‌شود. آدوبا نقش آنتی اوجو را بازی می‌کند که خاله جوان و رازدار ایفملو است، که او نیز ساکن آمریکا شده است.

هاوکینز نقش بلین: دوست‌ فعلی ایفملو و استاد دانشگاه یل (Yale) را ایفا می‌کند، که دیوانه‌وار عاشق ایفملو نیز می‌باشد. او که به شدت دغدغه عدالت اجتماعی را دارد، وقتی که یک محافظ امنیتی سیاه‌پوست را در دانشگاه یل به اشتباه متهم می‌کنند، جوان‌های در معرض خطر را راهنمایی کرده و اعتراضاتی را سازمان‌دهی می‌کند.

هنرپیشه و فیلمنامه‌نویس  The Walking Dead (مرده متحرک): دنیل گوریرا (Daniel Gurira) علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه اقتباسی این سریال ده قسمتی، شورانر سریال نیز خواهد بود. او قبلاً نیز در مقابل هاوکینز، در سال ۲۰۱۶ در فیلم موفقی از AMC بازی کرده بود.

هاوکینز اخیراً پروژه In the Heights (در ارتفاعات)، که یک فیلم سینمایی به اقتباس از اثر موزیکال لینمانوئل میراندا (LinManuel Miranda) است، را به اتمام رسانده است. و از جمله کارهای دیگرش می‌توان به ۶Underground (شش زیرزمینی)، Georgetown (شهر جورج)، Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه)، و Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) اشاره کرد.

گوریرا و نیونگو تهیه‌کنندگان اجرائی Americanah برای کمپانی‌های Eba Productions و Plan B Entertainment هستند. آندری کالدروود (Andrea Calderwood) تهیه‌کننده اجرایی کمپانی Potboiler Television است، و دیدی ری (Didi Rea) و دنیل دل (Danielle Del) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی کمپانی D2 Productions می‌باشند.

این سریال کوتاه یکی از سریال هایی است که فیلم‌نامه‌اش بیش از بیست مرتبه بازنویسی شده است، و این سریال برای پلتفرم WarnerMedia ساخته می‌شود، که در ماه مه به روی آنتن می‌رود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.