سریال تلویزیونی Jack Reacher توسط آمازون ساخته خواهد شد

15 January 2020 - 15:00

استودیوی آمازون مجوز ادامه ساخت سریال درام Jack Reacher به اقتباس از کاراکتر سری کتاب‌های پرفروش و بین‌المللی لی چایلد (Lee Child) را داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه اقتباسی این سریال تلویزیونی، که توسط کمپانی‌های Amazon Studios، و Skydance Television، و Paramount Television Studios تهیه می‌شود، را نیک سانتورا (Nick Santora) می‌نویسد، که تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال نیز خواهد بود. فصل اول سریال برگرفته از نخستین رمان کاراکتر جک ریچر یعنی “The Killing Floor” خواهد بود.

سانتورا گفت:

لی چایلد یک کاراکتر و یک دنیای باورنکردنی خلق کرده است، و هدف هر نویسنده، تهیه‌کننده، هنرپیشه، تهیه‌کننده اجرایی، و هر کس دیگری خواهد بود که گوهر کتاب‌های آقای چایلد را به چنگ آورد- و خوشبختانه ما لی را این‌جا در کنارمان داریم که ما را در ساخت سریال کمک و راهنمایی خواهد کرد. او نبض کاراکتر ریچر است.

کمپانی Amazon، تولید پروژه Jack Reacher را سال گذشته آغاز کرده است. سری کتاب‌های Jack Reacher یک اثر میلیارد دلاری است که به ۴۹ زبان و در ۱۰۱ منطقه منتشر شده است.این سری کتاب‌ها با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در جهان، به بیش از میلیاردها دلار فروش در سراسر جهان نائل شده‌اند. کمپانی Amazon، هم‌چنین با ساخت Tom Clancy’s Jack Ryan، محصول مشترک کمپانی‌های Paramount Television و Skydance Television Productions، که فصل سومش هم ساخته شد، نیز به موفقیت بزرگی دست یافته است.

چایلد گفت:

تا به‌حال همه چیز عالی بوده است، اما تفریح واقعی از این‌جا شروع می‌شود. من دوستان این پروژه را می‌شناسم، و به عقیده من کاراکتر ریچر توسط افرادی حرفه‌ای به تصویر کشیده می‌شود.

علاوه‌بر سانتورا، لی چایلد، دان گرنگر (Don Granger)، اسکات سولیوان (Scott Sullivan)، و کریستوفر مککوآری (Christopher McQuarrie) از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این سریال هستند. دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg)، و مارسی راس (Marcy Ross) هم تهیه‌کنندگان اجرایی کمپانی Skydance هستند. کارولین هریس (Carolyn Harris) از طرف کمپانی Skydance ناظر بر پروژه است.

سرپرست کمپانی Amazon: جنیفر سالک (Jennifer Salke) گفت:

سری کتاب‌های Jack Reacher با توجه به داشتن یکی از معروف‌ترین قهرمان‌های دنیای سرگرمی، یک پدیده جهانی به شمار می‌روند؛ که می‌توانند گزینه بسیار مناسبی در میان سریال‌های برجسته و کاراکتر-محور استودیوی آمازون نیز باشند. ما مشتاقانه منتظر گسترده‌تر کردن دنیای جک ریچر و خلق یک اثر هیجان‌انگیزتر برای مخاطبانمان هستیم.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.