داگ لیمان: فیلم Edge of Tomorrow 2 هنوز در دست ساخت قرار دارد

15 January 2020 - 18:30

Edge of Tomorrow «لبه فردا» فیلمی علمی تخیلی درباره کشته شدن مکرر تام کروز (Tom Cruise) و شنا رفتن‌های امیلی بلانت (Emily Blunt) بود. ساخت دنباله آن درست پس از اکران فیلم اول در سال ۲۰۱۴ آغاز شد، اما روند خیلی کُندی را پیش گرفته بود. حالا داگ لیمان (Doug Liman) تصویری از اتاق نویسندگان دنباله منتشر کرده که نشان می‌دهد این فیلم هنوز در دست توسعه قرار دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

لیمان تصویری از مت رابینسون (Matt Robinson) نویسنده و الیسون وینتر (Alison Winter) تهیه‌کننده فیلم در اتاقی پر از تخته‌های وایت‌برد منتشر کرده که نشان می‌دهد Edge of Tomorrow 2 قطعا ساخته خواهد شد. در این تصویر کل داستان فیلم به صورت محوشده آمده، اما نام کیج و ریتا با بازی کروز و بلانت مشخص است. همین نکته خیلی خوبی است، چون نشان می‌دهد دو بازیگر اصلی در دنباله فیلم هم حضور دارند. البته کروز فعلا درگیر ساخت دو فیلم بعدی Mission: Impossible «ماموریت: غیرممکن» است که در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اکران خواهند شد.

مارس گذشته بود که رابینسون با ارائه یک ایده به استودیو، به عنوان نویسنده دنباله انتخاب شد. سپس لیمان اعلام کرد نوشتن فیلمنامه به پایان رسیده و فقط منتظر هستند تقویم کاری کروز خلوت شود. او با اشاره به اینکه اگر تام کروز تا زمان پایان ساخت دو فیلم Mission: Impossible خودش را به کشتن نداده باشد در این باره گفته بود:

امیدوارم تام زودتر به ما بپیونده. اگه قرار باشه فیلم رو بسازیم، اون موقع بهترین زمانه.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.