تصویر جدیدی از دارک‌ساید در فیلم Justice League با اشاره به واندروومن منتشر شد

15 January 2020 - 19:00

زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردان فیلم Justice League «لیگ عدالت» باز هم تصویر جدیدی از نسخه اسنایدر کات فیلم منتشر کرد که دو نکته مهم درباره آن را تایید می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسنایدر تصویری از شخصیت دارک‌ساید منتشر کرده که در حال مبارزه با چند دشمن است و قصد دارد از فرمول ضدزندگی علیه آن‌ها استفاده کند. طبق عنوان اسنایدر برای این تصویر می‌توان نتیجه گرفت این اتفاقات چندین سال قبل از وقایع DCEU رخ داده، چون این شخصیت قرار بود حضور کوتاهی در Justice League داشته باشد. اسنایدر در عنوان تصویر نوشته:

آکسس داره مدافعان زمین رو با فرمول ضدزندگی از بین میبره. بهتره مراقب دیوید تیولیس باشه.

دیوید تیولیس (David Thewlis) در فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» نقش آرس خدای جنگ را بازی کرد. قبلا اعلام شده بود نسخه‌ای از این شخصیت در اسنایدر کات حضور دارد، البته بازیگر دیگری نقش او را بازی کرده است. هنوز مشخص نیست قرار بوده از صدای تیولیس برای این شخصیت استفاده شود یا خیر، اما او حداقل در یک صحنه نبرد تن به تنی با دارک‌ساید داشته است. اسنایدر قبلا گفته بود بخش زیادی از فیلم اصلی در اتاق تدوین حذف شده است. او در این باره گفته:

فیلمنامه اصلی Justice League که من و کریس تریو (Chris Terrio) نوشتیم اصلا فیلمبرداری نشد. استودیو به این دلیل فیلم رو به اون شکل نساخت که به نظرش ایده خیلی دیوانه‌واری بود.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.