پخش سریال The Stand براساس رمان استیون کینگ از اواخر ۲۰۲۰ آغاز می‌شود

15 January 2020 - 23:00

تولید سریال The Stand «ایستادگی» براساس رمانی از استیون کینگ (Stephen King) از پاییز گذشته آغاز شده، اما پخش این سریال تا اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز نخواهد شد. اگرچه این خبری ناراحت‌کننده برای طرفداران کینگ است، اما همین که مشخص شده این سریال بالاخره سال ۲۰۲۰ از CBS پخش می‌شود باعث خوشحالی آن‌ها خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رمان The Stand که یکی از قطورترین کتاب‌های کینگ است، تم‌های وحشت، علمی تخیلی، فانتزی و درام را در یک ماجراجویی حماسی با هم ترکیب می‌کند. این رمان قبلا در سال ۱۹۹۴ در یک سریال ۴ اپیزودی مورد اقتباس قرار گرفته بود.

در رمان The Stand نسخه آخرالزمانی دنیا از دیدگاه کینگ را می‌بینیم که دچار طاعون شده و جنگی بین خیر و شر در آن به وقوع پیوسته است. سرنوشت بشریت به دست پیرزنی ۱۰۸ سال به نام مادر ابیگیل و عده‌ای از بازماندگان افتاده است. بدترین کابوس‌های آنان در مردی خطرناک به نام رندال فلگ متجسم شده است.

جیمز مارسدن (James Marsden)، امبر هرد (Amber Heard)، هدر گراهام (Heather Graham)، اودسا یانگ (Odessa Young)، جوان آدیپو (Jovan Adepo)، اوون تیگ (Owen Teague)، هنری زاگا (Henry Zaga)، برد ویلیام هانکه (Brad William Henke)، الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård) و ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) بازیگران اصلی سریال هستند.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.