لنس ردیک به فیلم One Night in Miami به کارگردانی رجینا کینگ پیوست

16 January 2020 - 00:00

لنس ردیک (Lance Reddick) که با فیلم‌های جان ویک (John Wick) و سریال بوش (Bosch) شبکه‌ی آمازون شناخته می‌شود، در فیلم شبی در میامی (One Night in Miami) به کارگردانی رجینا کینگ (Regina King) نقش‌آفرینی خواهد کرد. این فیلم اقتباسی است از نمایش‌نامه‌ای با همین نام نوشته‌ی کمپ پاورز (Kemp Powers)، که وی در نگارش فیلمنامه نیز همکاری می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

ردیک به گروه بازیگران از پیش اعلام شده مانند کینگزلی بن ادیر (Kingsley Ben-Adir) در نقش مالکولم ایکس، فعال حقوق مدنی، ایلای گوری (Eli Goree) در نقش کسیوس کلی، آلدیس هاج (Aldis Hodge) در نقش جیم براون، لزلی اودوم جونیور (Leslie Odom Jr) در نقش سم کوک پیوسته است. ردیک نقش برادر کریم را ایفا خواهد کرد که مشاور و بادیگارد مالکولم ایکس بوده است.

این فیلم که به شب ۲۵ فوریه سال ۱۹۶۴ بازمی‌گردد، داستان کلی که یک جوان جسور و بی پروا بوده و در این شب سونی لیستون، قهرمان شکست ناپذیر سنگین وزن، را شکست می‌دهد به نمایش می‌گذارد. در حالی که جمعیت زیادی ساحل میامی را برای جشن گرفتن پس از مسابقه غرق می‌کنند، کلی، به دلیل قوانین تفکیک دوران جیم کرو، قادر به ماندن در جزیره نیست. وی عصر را در هتل “همپتون هاوس” در محله آفریقایی آمریکایی Overtown در میامی برگزار می‌کند و با سه دوست نزدیک خود، مالکولم ایکس، کوک و براون، جشن می‌گیرد. همه آنها شروع به اقداماتی در نهضت حقوق مدنی و توانمندسازی سیاه پوستان کرده و این شبی بود که افکار خود را با یکدیگر درمورد مسئولیت در استفاده از نفوذ خود به نفع جامعه سیاه پوستان به اشتراک بگذارند. تا پایان شب، آنها تصمیم می‌گیرند که دنیای جدیدی را تعریف کنند.

جس وو کالدر (Jess Wu Calder) و کیث کالدر (Keith Calder) از کمپانی Snoot Entertainment و جودی کلین (Jody Klein) از کمپانی ABKCO تهیه‌کنندگان فیلم و کینگ و پاورز تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

ردیک به زودی در نقش مقابل تسا تامپسون (Tessa Thompson) در فیلم درام و عاشقانه‌ی عشق سیلویا (Sylvie’s Love) به کارگردانی یوجین اش (Eugene Ashe) و همچنین در فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) قرار می‌گیرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.