فروش Star Wars: The Rise of Skywalker بالاخره از ۱ میلیارد دلار عبور کرد

16 January 2020 - 10:00

فروش کلی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» بالاخره از ۱ میلیارد دلار عبور کرد. این فیلم به کارگردانی جی جی آبرامز (J.J. Abrams) پس از ۲۸ روز نمایش در سینماها رسما وارد باشگاه میلیاردی‌ها شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طبق آپدیت جدید باکس آفیس دیزنی، فروش Rise of Skywalker به مبلغ ۱.۰۰۱.۰۰۰.۰۰۰ دلار رسیده است. این مقدار شامل فروش داخلی ۴۸۱.۳ میلیونی و فروش بین‌المللی ۵۱۹.۷ میلیون دلاری است. بیشترین فروش خارجی فیلم در بریتانیا با ۷۲ میلیون، آلمان با ۶۲ میلیون، ژاپن با ۵۶ میلیون، فرانسه با ۵۱ میلیون و استرالیا با ۳۰ میلیون بوده است.

اگرچه فروش Rise of Skywalker از ۱ میلیارد دلار عبور کرده، اما پایان‌بندی حماسه اسکای‌واکر به زمان بیشتری نسبت به دو فیلم قبلی این فرنچایز یعنی Star Wars: Episode VII – The Force Awakens «جنگ ستارگان: اپیزود هفتم – نیرو برمی‌خیزد» و Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نیاز داشت تا به این مقدار فروش دست پیدا کند. The Force Awakens سال ۲۰۱۵ فقط در ۱۲ روز به این مقدار فروش رسید که آن زمان رکوردی در این زمینه بود. برای The Last Jedi هم ۱۷ روز طول کشید تا فروشش به ۱ میلیارد دلار برسد. البته این خبر بدی برای Rise of Skywalker نیست، اما قطعا آینده فرنچایز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.