حضور مدز میکلسن در کمدی سیاه Riders of Justice

16 January 2020 - 13:00

مدز میکلسن (Mads Mikklesen) (فیلم دیگرش The Hunt) در نقش اول Riders of Justice، که جدیدترین فیلم سینمایی از فیلم‌ساز دانمارکی برنده اسکار: آندرز توماس جنسن (Anders Thomas Jensen) است، نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جنسن فیلم‌نامه‌نویس برجسته‌ای است که بیش از ۳۰ فیلم سینمایی معتبر در کارنامه کاری خود دارد؛ او با کسانی مثل سوزان بیر (Susanne Bier) و لون چرفیگ (Lone Scherfig) نیز همکاری کرده است. به عنوان کارگردان، در سال‌های ۱۹۹۷، ۱۹۹۸، و ۱۹۹۹ یک سه‌گانه کوتاه نامزد اسکار را کارگردانی کرد، که برای فیلم محصول ۱۹۹۹ برنده جایزه نیز گردید. از جمله فیلم‌های سینمایی‌اش، که ویژگی شاخص همه آن‌ها شوخ‌طبعی سیاه و اسرار آمیز است، می‌توان به کمدی درام Adam’s Apples (سیب‌های آدم) محصول ۲۰۰۵، فیلم The Green Butchers (گرین بوچرز) محصول ۲۰۰۳، و فیلم Men and Chicken (انسان‌ها و مرغ) محصول ۲۰۱۵ اشاره کرد، که در همه آن‌ها میکلسن بازی کرده است و همگی نیز در تورنتو به نمایش درآمدند.

جدیدترین فیلم جنسن درواقع به داستان مارکوس می‌پردازد، که وقتی همسرش در تصادف تراژیکی در قطار می‌میرد، مجبور است به خانه پیش دختر نوجوانش، ماتیلد، برود. آن اتفاق ظاهرا یک تصادف به نظر می‌رسد، تا این‌که سر و کله ریاضی‌دانی، که او نیز از جمله مسافران آن قطار بوده است، و دو همکارش پیدا می‌شود که ادعا می‌کنند که مطمئن هستند کسی پشت این سانحه قرار دارد.

فیلم‌برداری پروژه در ۱۳ام ژانویه آغاز گردید، و بودجه فیلم ۵٫۹ میلیون دلار است. بازیگران دیگر فیلم عبارت‌اند از: نیکولاژ لای کاس (Nikolaj Lie Kaas)، لارس بریگمن (Lars Brygman)، نیکولاس برو (Nicolas Bro)، گوستاو لیند (Gustav Lindh)، رولند مولر (Roland Moller)، و آندری هیک گادبرگ (Andrea Heick Gadeberg).

سیس گراوم جورجنسن (Sisse Graum Jorgensen) و سیدسل هیبشمان (Sidsel Hybschmann) از طرف کمپانی فیلم‌سازی دانمارکی لارس وون ترایر (Lars Von Trier) یعنی Zentropa Entertainments از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌باشند.

کمپانی‌های Film I Vast، و Zentropa Sweden، و Danish Film Institute/Market Scheme، و FilmFyn، و Nordisk Film، و TV Fond، و… از تهیه‌کنندگان جانبی این پروژه هستند .

کمپانی TrustNordisk حق فروش فیلم را برعهده دارد.

سوزان وندت (Susan Wendt) از طرف کمپانی TrustNordisk گفت:

ما بابت همکاری در این پروژه جدید، محصول Zentropa Productions، بسیار هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر شیرجه زدن در دنیای شگفت‌انگیزی هستیم که آندرز توماس جنسن در فیلم‌نامه فوق‌العاده‌اش خلق کرده است. ما موفقیت چشم‌گیر فیلم‌های The Green Butchers و Adam’s Apples را هنوز به خاطر داریم و از موفقیت بین‌المللی و فراگیر Riders of Justice نیز اطمینان داریم. استعداد بی‌نظیر آندرز توماس جنسن در قصه‌گویی، چیزی است که هم‌چنان تمام انسان‌ها از هر ملیتی را جذب خواهد کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.