خلاصه داستان فیلم The Eternals رسما منتشر شد

16 January 2020 - 13:30

تیم ابر قهرمانی بعدی مارول، Eternals، رسما وقایع بعد از Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) را نشان می‌دهد. بیش از یک سال گذشته و مارول ۲۳ فیلم را جزو فاز سوم خود قرار داده و وقایع رخ داده در پایان بازی خاتمه بخش مجموعه بی‌نهایت بود و دنیای مارول عصر جدیدی از قهرمانان و تبهکاران را در فاز ۴ می‌سازد. اولین کلیپ Eternals ماه گذشته بعد از تایید اسامی بازیگران فیلم در CCXP پخش شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران این فیلم، آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، سلما هایک (Salma Hayek)، کیت هرینگتون (Kit Harrington)، ریچارد مدن (Richard Madden)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) هستند.

از آن زمان به بعد، هیجان فیلم بالا رفته و بعد از انتشار تصاویر مربوط به لباس‌های برخی شخصیت‌ها، همه چیز داغ شد. هنوز، حتی با وجود علاقه گسترده طرفداران، اترنالز کمتر در دنیای لایو اکشن شناخته شده است و باید دید در گیشه چه عملکردی خواهد داشت. امروزه، کمپانی مادر مارول استودیوز، دیزنی، خلاصه رسمی داستان فیلم را منتشر کرده که مشخص می‌کند تبهکار اصلی فیلم Deviants است. قبلا گفته شده بود Deviants در اترنالز دیده می‌شود.

فیلم The Eternals‌ محصول مارول استودیوز، تیم جدید و هیجان‌انگیزی از ابرقهرمانان را در دنیای سینمایی مارول نشان می‌دهد، موجودات خارجی قدیمی که روی زمین زندگی می‌کنند و هزاران سال قدمت دارند‌. به دنبال وقایع رخ داده در انتقام‌جویان: پایان بازی، تراژدی غیرقابل انتظاری آن‌ها را مجبور می‌کند تا از محیط امن خود بیرون بیایند تا علیه دشمن قدیمی‌ انسانی‌شان، The Deviants، متحد شوند. ریچارد میدن در نقش ایکاریس قدرتمند، جما چان (Gemma Chan) در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش پادشاه با قدرت کهکشانی، لورن ریدلاف (Lauren Ridloff) در نقش ماکاری سوپر سریع، برایان تیری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش فاستوس مبدع باهوش، سلما هایک در نقش آجاک، رهبر عاقل و معنوی، لیا مک‌هو (Lia McHugh) در نقش اسپرایت جوان، دان لی (Don Lee) در نقش گیلگامش قدرتمند، بری کوهان (Barry Keoghan) در نقش دروگ و آنجلینا جولی در نقش جنگجوی آتشین، تن، در فیلم حضور دارند. کلویی ژائو (Chloé Zhao) کارگردان فیلم است و فیلم The Rider را ساخته و ششم نوامبر ۲۰۲۰ راهی سینماهای آمریکا می‌شود.

فایگی گفته که وقایع اترنالز ۷۰۰۰ سال پیش را نشان می‌دهند. اگر اینطوری باشد، این احتمال وجود دارد که داستان فیلم وقایع قبل پایان بازی را نشان دهد و خط زمانی فعال بعد از آن را نشان می‌دهد. دیزنی گفته فردی با استعداد قابل توجهی این فیلم را می‌سازد و او سومین زن کارگردان پروژه‌های مارول بعد از کیت شورتلند (Cate Shortland) کارگردان Black Widow و آنا بودن (Anna Boden) کارگردان کاپیتان مارول، است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.