تاریخ تولید Thor: Love and Thunder اعلام شد

16 January 2020 - 14:00

طرفداران ثور باید آماده شوند، چون Thor: Love and Thunder تاریخ تولیدش را فیکس کرده است. طبق گفته سازنده و سُکان‌دار فیلم، تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، فیلم‌برداری این مجموعه بسیار مورد انتظار، از ماه اوت آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وایتیتی اظهار داشته:

تازه فیلم‌برداری Next Goal Wins به پایان رسیده و از ماه اوت فیلم‌برداری سری جدید ثور را شروع می‌کنم.

این اولین تایید زمان فیلم‌برداری عشق و صاعقه است، چون قبلا حدس زده می‌شد فیلمبرداری این پروژه امسال تابستان انجام شود. این دومین فیلم تایکا وایتیتی در دنیای سینمایی مارول است و کارش برجسته‌تر از ثور: رگناروک خواهد بود.

وایتیتی به سایت خبری EW گفته:

فیلم بعدی ثور، دوباره ماجراجویانه است و این چیزی است که درباره رگناروک هم صدق می‌کرد و دوست داشتم. همیشه چیزهای جدیدی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد و با این یکی چیز بزرگتر و برجسته‌تر و درخشان‌تری خواهیم داشت. چیزهای عجیب و دیوانه‌کننده‌ای در فیلم می‌بینیم.

ناتالی پورتمن (Natalie Portman) با این فیلم مجددا به دنیای مارول باز می‌گردد. گرچه او حضور افتخاری در Avengers: Endgame داشت، آن‌ صحنه‌ها از Thor: The Dark World استفاده شدند. وایتیتی قبلا گفته بود این فیلم از The Mighty Thor الهام گرفته است.

مطمئن نیستم کل خط داستانی را کامل کنیم. این چیزها در فیلم‌برداری و حتی تدوین تغییر می‌کنند. ما این سرطان سینه او را کنار می‌گذاریم و به چیز دیگه‌ای تغییرش می‌دهیم یا ممکن است حالش خوب شود.

فیلم Thor: Love and Thunder پنجم نوامبر ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.