تریلر فصل اول سریال Stargirl منتشر شد

16 January 2020 - 14:30

به دنبال آغاز پخش Crisis on Infinite Earths در ارو ورس، شبکه CW تریلر جدید سریال Stargirl را منتشر کرده که روی آنتن این شبکه و سرویس استریم دی‌سی می‌رود. در این تریلر کورتنی ویتمور متفاوت را می‌بینیم‌ که چیزهای کهکشانی را کشف می‌کند و استارگرل می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

استارگرل درباره کورتنی، دختر دبیرستانی است که زندگی‌اش با ازدواج مجدد مادرش و نقل مکان به نبراسکا زیر و رو می‌شود. جز اینها، ارتباط ناپدری‌اش با جامعه عدالت آمریکا است.

این سریال امی اسمارت (Amy Smart) در نقش باربارا ویتمور، لوک ویلسون (Luke Wilson) در نقش پت داگات، جوئل مک‌هیل (Joel McHale) در نقش سیلوستر پمبرتون/استارمن؛ لو فریگنو جونیور (Lou Ferigno Jr) در نقش رکس تایلر/هورمن؛ برایان استاپ (Brian Stapf) در نقش تد گرانت/وایلدکت؛ هنری توماس (Henry Thomas) در نقش چارلز مک‌نایدر/دکتر میدنایت؛ جوی اوسمانسکی (Joy Osmanski) در نقش پائولا بروکس/تایگرس؛ نیل هاپکینز (Neil Hopkins) در نقش لورنس کراک؛ و نلسون لی (Nelson Lee) در نقش پادشاه اژدها را در اختیار دارد.

جئوف جانز (Geoff Johns) تهیه‌کننده سریال اظهار داشته:

این جالب است؛ این قرار است کمیک استارز و STRIPE، کمیک جامعه عالت باشد و یکی شود. و مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و Buffy the Vampire Slayer به همراه کتاب‌های کمیک است. ما میراث زیادی در آن داریم و جیمز رابینسون کار زیادی روی جامعه عدالت کرده است. من عاشق تمام آن هستم. همیشه دوست داشتم سریالی براساس استارز و STRIPE بسازم که هیجان‌انگیز باشد.

جانز نیز گفته:

این داستانی درباره خانواده ترکیبی و دختر جوانی در مدرسه است. وقایع داستان در دبیرستان رخ می‌دهند و فکر کنم خیلی ابر قهرمان در دبیرستان‌ها نداشتیم. خیلی این داستان را دوست دارم. آدم‌های خوب و بد داریم و قرار است کلی خوش بگذرانیم.

سریال استارگرل از بهار ۲۰۲۰ روی آنتن دی‌سی یونیورس و The CW می‌رود.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.