انتشار تریلر جدید Peter Rabbit 2: The Runaway: وقتی ماجراجویی وارد خانواده می‌شود

16 January 2020 - 23:00

کمپانی Sony Pictures تریلر جدیدی از دنباله کمدی لایو-اکشن مورد انتظارشان یعنی Peter Rabbit 2: The Runaway را منتشر کرده است، که ایده بهتری را به ما می‌دهد در مورد این‌که وقتی پیتر خرگوشه (با صداپیشگی جیمز کوردن (James Corden)) به همراه بی (با صداپیشگی رز بیرن (Rose Byrne)) و توماس (با صداپیشگی دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson)) تلاش می‌کند تا بقیه خانواده‌اش را نجات بدهد، انتظار چه پیشامدی را در فیلم داشته باشیم. با توجه به کاراکترها و قصه‌های Beatrix Potter، این دنباله قرار است در تاریخ ۳ام آوریل ۲۰۲۰ در آمریکا و در تاریخ ۲۷ام مارس ۲۰۲۰ در انگلستان اکران شود. شما می‌توانید این تریلر را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در دنباله Peter Rabbit 2: The Runaway، آن موجود خودسر و شرور دوست‌داشتنی برمی‌گردد. بی، توماس و خرگوش‌ها یک خانواده موقتی را تشکیل داده‌اند، اما پیتر به نظر می‌رسد که علی‌رغم نهایت تلاشش نمی‌تواند اعتبار و شهرت شرور و شیطنت آمیزش را به خطر بیاندازد. در پی ماجراجویی و ریسک خروج از باغ، پیتر خود را در دنیایی می‌یابد که از شیطنت و بدجنسی اش تقدیر می‌شود؛ اما وقتی خانواده‌اش برای پیدا کردن او هر خطری را به جان می‌خرند، پیتر باید بفهمد که می‌خواهد چه جور خرگوشی باشد.

صداپیشگان قبلی فیلم که باز هم در این دنباله حضور خواهند داشت عبارت‌اند از: جیمز کوردن در نقش اول فیلم یعنی پیتر خرگوشه، مارگات رابی (Margot Robbie) در نقش فلاپسی خرگوشه، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) در نقش ماپسی خرگوشه، دامنال گلیسون در نقش توماس، و رز بیرن در نقش بی. به‌علاوه، نامزد جایزه امی: دیوید اویلوو (David Oyelowo) نیز به این مجموعه اضافه شده است.

این دنباله باز هم توسط ویل گلاک (Will Gluck)، بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و پتریک برلی (Patrick Burleigh)، کارگردانی خواهد شد.

گلاک، زارع نلبندیان (Zareh Nalbandian)، دو بلگارد (Dough Belgard)، جودی هیلدبرند (Jodi Hildebrand)، کاترین بیشاپ (Catherine Bishop)، اما تاپینگ (Emma Topping)، توماس مرینگتون (Thomas Merrington)، و جوناتان هلودزینسکی (Jonathan Hludzinski) از تهیه‌کنندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

فیلم اول با نقدهای مختلفی از سوی منتقدین مواجه شد، اما به فروشی بیش از ۳۲۰ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت، که از فرنچایز Paddington 2 با فروشی بیش از ۲۲۵ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی، پیشی گرفت و در Rotten Tomatoes امتیازصددرصدی “Certified Fresh” را ازآن خود کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.