جزئیات جدیدی درباره سریال Green Lantern ساخته گرگ برلانتی منتشر شد

16 January 2020 - 15:30

این هفته، هفته کاملا عجیبی برای طرفداران دنیای DC بود، جایی که در رویداد «بحران در دنیاهای نامحدود» شاهد حضور افتخاری یک بازیگر مهم از دنیای سینمایی DC بودیم. حالا جزئیات جدیدی درباره پروژه دیگری از این دنیای گسترده یعنی Green Lantern «فانوس سبز» ساخته گرگ برلانتی (Greg Berlanti) منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طبق گفته سارا آبری (Sarah Aubrey) رئیس بخش محتواهای اریجینال HBO Max، داستان این سریال در چندین دهه روایت می‌شود و درباره دو گرین لنترن روی زمین است. همچنین یک خط داستانی هم ماجراهای سینسترو را در فضا دنبال می‌کند.

سینسترو دشمن اصلی گرین لنترن است، عضو سابق نیروهای فانوس سبز که تسلیم قدرت فانوس زرد شد و نیروهای سینسترو را به وجود آورد. مارک استرانگ (Mark Strong) نقش این شخصیت را در فیلم افتضاح Green Lantern محصول ۲۰۱۱ بازی کرد. برلانتی نویسندگی آن فیلم را همراه با مایکل گرین (Michael Green) و مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) برعهده داشت.

یکی از دو گرین لنترن حاضر در سریال هل جوردن خواهد بود. در صورتی که سریال نخواهد از آلن اسکات به عنوان گرین لنترن دوم استفاده کند، نامزد اصلی برای دومین قهرمان سریال جان استوارت است. استوارت اولین بار در کامیک ۱۹۷۲ نوشته دنیس اونیل (Dennis O’Neil) حضور داشت که او را به اولین قهرمان سیاهپوست DC تبدیل کرد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.