متدمن در اسپین‌آف سریال Power نقش‌آفرینی خواهد کرد

16 January 2020 - 19:30

کلیف اسمیت (Cliff Smith) بازیگر و رپر آمریکایی ملقب به متدمن (Method Man) در سریال انشعابی از مجموعه‌ی Power به ایفای نقش خواهد پرداخت. او به مری جی. بلایژ (Mary J. Blige) در این عنوان که Power Book II: Ghost نام دارد، پیوسته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه‌ی Starz اعلام کرد که این سریال درام، بسط دهنده‌ی مجموعه‌ی Power است که قسمت پایانی آن در نهم فوریه (۲۰ بهمن) پخش می‌شود.

متد من نقش وکیلی به نام دیویس مکلین را ایفا خواهد کرد. او بسیار باهوش و ازنظر اخلاقی چالش پذیر است، همچنین در زندگی‌اش رازهای کمی دارد. در دنیای سریال Power که مملو از قتل و مواد است، او تنها به یک چیز اعتیاد دارد، برنده شدن!

خالق Power کورتنی کمپ (Courtney Kemp) گفت:

Ghost داستان برخی از بحث‌برانگیزترین شخصیت‌های Power را ادامه خواهد داد.

سریال بااینکه عنوان روح را دارا است، اما لزوماً بر روی شخصیت جیمز سینت پاتریک ملقب به روح که توسط اوماری هاردویک (Omari Hardwick) به تصویر کشیده شد، تمرکز نخواهد کرد.

جزئیات نقش بلایژ هنوز منتشرنشده است.

Power پربیننده‌ترین سریال غیر اقتباسی شبکه‌ی Starz است که طی پنج فصل به‌طور متوسط ۱۲ میلیون بیننده داشته. کمپ طی قراردادی همه‌جانبه با Lionsgate که شرکت مادر شبکه‌ی Starz است، وظیفه‌ی توسعه‌ی پروژه‌هایی با الهام از دنیای سریال را بر عهده دارد.

از دیگر نقش‌آفرینی‌های عضو گروه Wu-Tang Clan، متد من می‌توان به سریال‌های The Wire و The Deuce از HBO، سریال The Last O.G. از TBS، سریال The Breaks از VH1 و فیلم‌های Keanu و How High اشاره کرد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.