سرنوشت Mindhunter در هاله‌ای از ابهام: پایان قرارداد بازیگران و تعلیق فصل سوم

16 January 2020 - 18:30

از زمان پخش فصل دوم سریال Mindhunter «شکارچی ذهن» پنج ماه می‌گذرد. از آن زمان تاکنون هیچ اقدامی توسط نتفلیکس در مورد فصل سوم این سریال درام جنایی ساخته دیوید فینچر (David Fincher) صورت نگرفته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ماه گذشته قرارداد بازیگران اصلی سریال یعنی هولت مک‌کالانی (Holt McCallany)، جاناتان گروف (Jonathan Groff) و آنا تورو (Anna Torv) با نتفلیکس به پایان رسید، که بیش از پیش سرنوشت Mindhunter را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. سخنگوی نتفلیکس در این باره گفته است:

دیوید فعلا مشغول ساخت فیلم Mank «مانک» و فصل دوم سریال انیمیشنی Love, Death and Robots «عشق، مرگ و روبات‌ها» است. او شاید در آینده دوباره سراغ Mindhunter برود، اما احساس کرد منصفانه نیست تا زمانی که او به دنبال کارهای خودش است، بازیگران به این سریال متعهد بمانند و سراغ کارهای دیگر نروند.

فیلم Mank پروژه‌ای شخصی برای فینچر است که کارگردانی آن را هم خودش برعهده دارد. این فیلم درباره کشمکش‌های نویسنده و کارگردان Citizen Kane «همشهری کین» یعنی هرمن جی. منکیویچ (Herman J. Mankiewicz) و اورسن ولز (Orson Welles) برای به دست آوردن اعتبار فیلمنامه این فیلم است.

سریال Love, Death and Robots هم که فینچر تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد ریبوت فیلم انیمیشنی Heavy Metal «هوی متال» محصول ۱۹۸۱ است. تولید فصل دوم این سریال انیمیشنی در حال انجام است.

هنوز مشخص نیست فصل سوم Mindhunter ساخته خواهد شد یا خیر. بازیگران از کار کردن با فینچر کاملا راضی هستند و حتی شاید مایل باشند در سریال دیگری با او همکاری کنند. شایعاتی مبنی بر این منتشر شده که فینچر تمایلی به انجام یک فیلمبرداری طولانی مدت در پیتسبورگ نداشته، بلکه می‌خواسته بودجه سریال را افزایش دهد تا کارشان راحت‌تر شود، که نتفلیکس با این کار موافقت نکرده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.