اولین تصویر از مارک رافلو در سریال I Know This Much Is True

16 January 2020 - 21:00

مارک رافلو (Mark Ruffalo) یکی از دو قلوهای همسان مینی سریال I Know This Much Is True است که در ماه آوریل شروع به پخش می‌کند. این شبکه اولین تصویر از این بازیگر در نقش شخصیت دومینیک و توماس بردسی را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رمان براساس رمانی به همین نام نوشته والی لمب (Wally Lamb) است و داستان برادران دو قلو در مجموعه خانوادگی است که زندگی برابری در داستان حماسی خیانت، فداکاری و بخشش دارد. این سریال دومینیک و توماس را در مراحل مختلف زندگی‌شان نشان می‌دهد و با زمان حال شروع شده و تا میانسالی‌شان ادامه می‌یابد و فلش‌بک هایی به جوانی‌شان دارد‌‌.

سایت خبری کالیدر فرصت کرد درباره فیلم Dark Waters گفتگویی با رافلو داشته باشد و این بازیگر درباره نقش دو گانه‌اش در I Know This Much Is True گفت:

من نقش دو شخصیت را بازی می‌کنم. یکی از برادر همسانم، اسکیزوفرنی است. ما فیلم‌برداری کار را شش ماه پیش متوقف کردیم و می‌توانم ۳۰ پوند اضافه کنم و قیافه و شخصیت برادر اسکیزوفرنی را تغییر دهم. کارگردان فیلم، درک سیانفرنس، فوق‌العاده کار می‌کند. نمی‌خواهم خیلی توضیح بدهم اما واقعا به کاری که می‌کنیم افتخار می‌کنم.

رافلو کمی از جزئیات مربوط به چالش برانگیز بودن این فیلم‌برداری را اعلام کرده و گفته بخاطر عادت سیانفرانس کار طولانی شده است.

اولین روز کاریم یک صحنه ۲۳ صفحه‌ای را کار کردیم. کل روز را فیلم‌برداری کردیم و بارها و بارها از اول تا آخر را تکرار کردیم. او نکات را می‌گفت و ما دوباره از ابتدا شروع می‌کردیم و کل فیلم را می‌گرفتیم. و آن یک صحنه ۲۵ دقیقه‌ای بود و تازه روز اول فیلم‌برداری بود. خیلی کار احساسی بود و او فضایی بوجود آورد که می‌خواست همه چیز را به هم بریزد. او می‌خواهد فراتر از محدودیت‌ها بروی و همیشه حس می‌کنی داری خودزنی می‌کنی. همیشه به خودت متکی نیستی و همیشه کمی کنترل خودت را در دست داری.

رافالو بازیگر‌ فوق‌العاده‌ای با عملکرد بالا است و در این سریال خوش خواهد درخشید.

سریال I Know This Much Is True در قالب ۶ قسمت از آوریل روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.