تاریخ پخش سریال پیش درآمد گات اعلام شد

16 January 2020 - 21:30

هنوز فکر می‌کنید The Hound ‌توی قسمت آخر سریال Game of Thrones سوخت؟ نگران نباشید! سریال پیش درآمد House of the Dragon، محصول شبکه HBO، به زودی از راه می‌رسد و کمک‌تان می‌کند سخنان عجیب تیریون درباره داستان‌ها را فراموش کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال House of the Dragon توسط رایان کاندال (Ryan Condal) نوشته شده و براساس کتاب Fire and Blood نوشته جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) است. این سریال ۳۰۰ سال قبل از وقایع سریال بازی تاج و تخت را نشان می‌دهد و بیشتر به خانواده تارگارین می‌پردازد که اجداد اژدها سوار دنریس بودند.

کاندال شورانر سریال به همراه میگول ساپوکنیک (Miguel Sapochnik) و مارتین و وینس جراردیس (Martin and Vince Gerardis) است.

بلویز درباره کنسل شدن سریال اسپین‌آف گات اطلاعاتی داده که قسمت پایلوت آن با بازی نائومی واتس (Naomi Watts) ساخته شد و داستان ۸۰۰۰ سال قبل از سریال بود:

آن چالش بزرگی بود اما چیزی نیست که بخواهم بدان اشاره کنم و یک چیزی این وسط کار نکرد و خوب پیش نرفت. به همین دلیل فکر کردیم زندگی بعد از گات هم وجود دارد. و خوش شانس بودیم یک پایلوت ساختیم و موفق ظاهر شد اما تلاش زیادی نیاز دارد.

این یعنی یه اسپین آف دیگر گات در دست ساخت است.

بلویز گفته:

از نظر من، پخش House of Dragon اولویت دارد و فعلا چراغ سبز دیگری به پروژه‌ها نشان داده نشده و کی می‌داند، اما برنامه‌های فوری وجود ندارند. ما روی House of the Dragon تمرکز کرده‌ایم.

باید منتظر ماند و دید که مخاطبین از بازگشت به وستروس بعد از قسمت آخر استقبال می‌کنند یا نه.

شاید زخم‌ها با این سریال سال ۲۰۲۲ التیام یابند.

منبع: Collider

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.