تاریخ آغاز تولید و لوکیشن‌های فیلم Spider-Man 3 مشخص شدند

17 January 2020 - 00:00

به نظر می‌آید تولید فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» محصول مشترک مارول و سونی از ماه ژوئیه آینده آغاز و تا نوامبر ادامه خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم در آتلانتا، نیویورک، لس‌آنجلس و ایسلند انجام خواهد شد. تاریخ اکران فیلم هم ژوئیه ۲۰۲۱ خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این اولین فیلم مارول نیست که به ایسلند رفته، چون فیلمبرداری Thor: The Dark World «ثور: دنیای تاریک» هم در آن‌جا انجام شده بود. دیگر آثاری که در کشور ایسلند فیلمبرداری شده‌اند Lara Croft: Tomb Raider «لارا کرافت: توم ریدر»، Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، Batman Begins «بتمن آغاز می‌کند»، Die Another Day «روزی دیگر بمیر» و Prometheus «پرومتئوس» بوده‌اند. این کشور چشم‌اندازهای جذابی دارد، که ممکن است شایعات درباره حضور کریون شکارچی به عنوان شرور اصلی فیلم را هم تایید کنند.

فیلمبرداری Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» هم در سراسر اروپا و شهرهایی مثل لندن و پراگ انجام شد. جان واتس (Jon Watts) دوباره کارگردانی فیلم سوم با بازی تام هالند (Tom Holland) را برعهده دارد. هنوز نام بقیه بازیگران تایید نشده، اما انتظار می‌رود شاهد حضور مجدد جیکوب باتالون (Jacob Battalon) و زندیا (Zendaya) باشیم.

پس از فیلم Spider-Man 3 مارول فقط می‌تواند در یک فیلم غیر از مرد عنکبوتی از تام هالند استفاده کند و برای استفاده مجدد از او در MCU باید قرارداد جدیدی با سونی ببندد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.