تاریخ پخش سریال The Walking Dead: World Beyond مشخص شد

17 January 2020 - 13:00

شبکه AMC تاریخ پخش سریال The Walking Dead: World Beyond «مردگان متحرک: دنیای فراتر» را مشخص کرد. پخش این سریال از ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) پس از پخش قسمت پایانی فصل دهم The Walking Dead «مردگان متحرک» آغاز خواهد شد. البته زیاد به این سریال دل نبندید، چون شبکه اعلام کرده فقط دو فصل از آن ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

World Beyond ساخته اسکات گیمپل (Scott M. Gimple) و مت نگرته (Matt Negrete) داستان اولین نسل بازماندگان که پس از آخرالزمان زامبی‌ها به دنیا آمده‌اند را روایت می‌کند. آن‌ها فقط دنیایی را می‌شناسند که در آن مردم می‌خواهند یکدیگر را بخورند یا با چوب بیسبال هم را بزنند تا بتوانند یکدیگر را بخورند.

در این سریال الکسا منصور (Alexa Mansour) و عالیه رویال (Aliyah Royale) نقش دو خواهر در مرکز داستان را بازی می‌کنند. جولیا اورموند (Julia Ormond) نقش الیزابت رهبر سازمان مرموزی به نام CRM را بازی می‌کند که به تازگی ریک گرایمز (با بازی اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)) را با هلیکوپتر برای همیشه از سریال اصلی خارج کرد. جوردن ووت رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) سازنده Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه» کارگردانی اپیزود اول سریال را برعهده داشته است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.