شبکه استارز سریال Dublin Murders را برای فصل دوم تمدید کرد

17 January 2020 - 14:00

درام جنایی Dublin Murders دنبال پرونده‌های جدیدی بعد از آغاز مذاکره استارز برای تمدید فصل دوم است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال تولید Euston Films, Veritas Entertainment Group و Element Pictyres است و بطور مشترک با بی‌بی‌سی ساخته می‌شود و از ۱۰ نوامبر روی شبکه استارز می‌رود.

جفری هیرسچ (Jeffrey Hirsch) مدیر شبکه استارز، به سایت خبری ددلاین گفت که این سریال عملکرد خوبی داشته است.

مخاطبین سریال از ابتدا تا انتهای آن رشد کردند، که همیشه برای ما شاخص موفقیت است. ما در حال حاضر در حال مذاکره برای ساخت فصل‌های بیشتری است. چند کتاب دیگر هستند که به آن‌ها چشم دادیم و داریم سعی می‌کنیم بفهمیم چگونه هستند. امیدواریم مذاکرات خوبی داشه باشیم.

این سریال اقتباسی از شش کتاب مهیج جنایی فرانسوی است. کیلیان اسکات (Killian Scott) در نقش راب ریلی بازی می‌کند، کارآگاه خوش لباسی که لهجه انگلیسی‌اش او را تافته جدا بافته کرده و به دنبال کشف راز قتل دختر جوان در حومه شهر دابلین با همکارش، سارا گرین، است. نقش مقابل او کیسی است، و او وارد پرونده کودکان گمشده می‌شود و با تاریکی مواجه می‌گردد. با پیچیده شدن پرونده، رابطه راب و کیسی به نقطه شکست رسیده و وقتی کیسی برای پرونده قتل دیگری تحت پوشش می‌رود، مجبور می‌شود با تفکرات ظالمانه خود، مواجه گردد.

اگر سریال انتخاب گردد، Euston Films در ایرلند شمالی ساخته می‌شود. ۸۰ درصد از فصل اول در بلفست ساخته شد و کیت هاروود (Kate Harwood) اخیرا گفته، امیدوار است پس از تولید هم آنجا ساخته شود. این سریال توسطط سارا فلپس (Sarah Phelps) ساخته شده که اقتباسی از داستان‌های آگاتا کریستی (Agatha Christie)، از جمله The Witness for the Prosecution و And Then There Were None است. این سریال از BBC One پخش شد و هر قسمت ۴ میلیون بیننده داشت.

اما هاروود اقرار کرده که همیشه چالش‌هایی برای ساخت درام‌های پر بودجه است. او گفته گرفتن حق ساخت کتاب‌های فرانسوی زمان‌بر است.

شبکه بی‌بی‌سی همیشه وفادار بوده و از وقتی ما گفتیم می‌خواهیم اینکار را کنیم، مجبور بودیم منتظر سارا فلپس بمانیم. مثل همیشه وقتی نویسنده ستاره است، برنامه زمانی او هم بخشی از کار می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • رضا says:

    ایشالا که بسازند سریال قشنگی بود ممنوت از سایت خوبتون

    • حمید says:

      با دقت و نگاه ریزبینانه به این سریال ……میتوان درک کرد که چگونه و چرا کشورها پیشرفت میکنند…بسیار عالی بود منتظر فصل دوم ان هستم…👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖