تاریخ آغاز به کار و هزینه خدمات سرویس استریم Peacock مشخص شد

17 January 2020 - 16:00

از تعداد زیاد سرویس‌های استریم خسته شده‌اید؟ چه بد! چون NBCUniversal هم از سرویس استریم خودش به نام Peacock (طاووس) رونمایی کرد. این سرویس از تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۵ تیر ۹۹) آغاز به کار خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Peacock سرویس استریمی رایگان با تبلیغات مختلف است که با ۷۵۰۰ ساعت محتواهای مختلف کارش را آغاز می‌کند – تبلیغات این سرویس از ۵ دقیقه تا ۱ ساعت طول می‌کشند. البته سرویس Peacock پرمیوم دوبرابر سرویس عادی برنامه دارد و رایگان است، اما آن هم دارای تبلیغات مختلفی خواهد بود.

مشترکان غیرکابلی می‌توانند برای نسخه همراه با تبلیغات Peacock پرمیوم ماهی ۵ دلار بپردازند و با پرداخت ۱۰ دلار ماهیانه می‌توانند بدون تبلیغات از محتواها استفاده کنند. این باعث می‌شود قیمت Peacock هم‌رده با اپل تی‌وی پلاس، ۲ دلار ارزان‌تر از دیزنی پلاس، ۸ دلار ارزان‌تر از نتفلیکس و ۱۰ دلار ارزان‌تر از HBO Max باشد.

استراتژی استودیو این است که مشترکان را با محصولات محبوبش The Office «اداره»، Parks and Recreation «پارک‌ها و تفریحات» و Law & Order «نظم و قانون» – در کنار برنامه‌های تاک‌شو The Tonight Show Starring Jimmy Fallon «برنامه امشب با اجرای جیمی فلن» و Late Night with Seth Meyers «آخر شب با ست مایرز» به این سرویس ترغیب کند و سپس با آثار اریجینال آن‌ها را به استفاده از این استریم تشویق کند.

سال گذشته ریبوت‌های Saved By the Bell و Battlestar Galactica «ناوبر فضایی گالاکتیکا» و شش سریال داستانی برای این سرویس معرفی شدند. این سریال‌ها شامل MacGruber «مک‌گروبر» با بازی ویل فورته (Will Forte)، یک کمدی خانوادگی ساخته نورمن لیر (Norman Lear)، یک مستند تحقیقاتی درباره ریشه شبکه اجتماعی توئیتر، یک کمدی بلوغی در دنیای فوتبال ساخته ایمی پولر‌ (Amy Poehler) و یک کمدی خانوادگی دیگر ساخته میندی کالینگ (Mindy Kaling) هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.