فیلم Uncharted تا چه اندازه به ریشه‌هایش وفادار خواهد بود؟

9 November 2016 - 19:00

طرفداران فرنچایز محبوب بازی‌های ویدیویی، Uncharted اخیرا در خبری جدید به این موضوع پی بردند که شان لوی (Shawn Levy) قرار است فیلم اقتباسی از این بازی را کارگردانی کند و جو کارناهان (Joe Carnahan) کار نگارش فیلم نامه آن را بر عهده خواهد داشت. حال برای بسیاری از همین طرفداران این نگرانی به وجود آمده است که این فیلم تا چه اندازه به منبع اقتباسی خود وفادار خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

در گفتگوی اخیر لوی با وبسایت اسکرین رنت، این کاگردان در مورد علت پیوستنش به این پروژه و اینکه طرفدران باید چه انتظاری از این فیلم داشته‌باشند صحبت کرده‌است:

ما هنوز در مراحل اولیه کار هستیم، من و جو [کارناهان] در مورد داستان در کنار یکدیگر کار می‌کنیم و همچنین نیم نگاهی هم به موضوع انتخاب بازیگران داریم که در حال حاضر به هیچ وجه نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. به عنوان یک بازی، این فیلم جزو آن دسته از فیلم‌ها است که من بسیار به آن علاقه دارم چرا که پتانسیل سینماتیک آن بسیار بالا است. و به عنوان یک فیلم… ما قصد تولید محصولی اکشن پیرامون ماجراجویی برای پیدا کردن گنج داریم که به نظر من خود وفاداری به ریشه‌ها است.

با این وجود، این کارگردان در مورد شباهت‌ المان‌های فیلم به بازی چیزی را تایید نکرد:

من احساس می‌کنم در هر چهار بازی منتشر شده، در کنار تکامل، هسته مرکزی و بنیاد داستان و شخصیت‌ها بدون تغییر بوده‌است و من در حال حاضر در پروژه‌هایم علاقه دارم داستانی شخصیت محور با مفهوم بالا را نقل کنم. فیلم Arrival  روایتی در مورد ارتباط با موجودات فضایی است ولی پیرامون یک زبان شناس جریان دارد، سریال Stranger Things در مورد اتفاقات ماورایی طبیعی است ولی همه ما می‌دانیم که نقطه قوت اصلی آن کاراکترهای کم سن و سال آن است. Uncharted در مورد ماجراجویی‌های عظیم و باورنکردنی است ولی همیشه پیرامون سه شخصیتِ به قدرت رشد یافته‌ی نیتان، الینا و سالی جریان داشته و شکل گرفته‌است.

Uncharted در حال حاضر تاریخ اکران مشخصی ندارد ولی می‌توان پیش‌بینی کرد که فیلم در سال ۲۰۱۸ آماده اکران باشد. برای اخبار بیشتر پیرامون این فیلم با ما همراه باشید.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.