پس از خروج دیمون لیندلوف، فصل دوم Watchmen ساخته نخواهد شد

17 January 2020 - 19:00

پخش فصل اول سریال Watchmen «واچمن» ساخته دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) ماه گذشته به پایان رسید و مورد توجه منتقدان و مخاطبین قرار گرفت. اما به نظر می‌آید واقعا قرار نیست فصل دوم این سریال ساخته شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

با وجود تغییراتی که سریال در داستان خودش نسبت به کامیک اصلی ایجاد کرد، اما طرفداران قدیمی و جدید کاملا از آن رضایت داشتند. حتی برخی آن‌قدر از کیفیت فصل اول راضی بودند که دوست نداشتند فصل دوم آن ساخته شود تا اعتبار سریال زیرسوال نرود. با توجه به فرنچایزهای تلویزیونی و سینمایی زیادی که خیلی بیشتر آن‌چه باید طول بکشند ادامه پیدا می‌کنند، خیلی از مخاطبان نگران بودند Watchmen هم همین مسیر ناامیدکننده را پیش بگیرد. اما به نظر می‌آید قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد.

طرفدارانی که منتظر فصل دوم سریال هستند باید زمان خیلی بیشتری منتظر بمانند، البته اگر اصلا قرار باشد فصل دومی برای آن ساخته شود. لیندلوف به تازگی گفته داستانی که می‌خواسته را روایت کرده و هیچ تمایلی به ساخت فصل دوم ندارد. او حتی گفته به HBO این اجازه را داده تا سریال را با حضور شخص دیگری به عنوان شورانر ادامه دهد. اما به نظر می‌آید HBO هم قصد ندارد چنین کاری را انجام دهد. کیسی بلویز (Casey Bloys) رئیس بخش محتوایی HBO در این باره گفته:

دیمون باید تصمیم بگیره این داستان رو به کدوم سمت پیش ببره. اگر دوست داشته باشه فصل جدیدی مثل Fargo «فارگو» و True Detective «کارآگاه حقیقی» بسازه ما ازش حمایت می‌کنیم. اما ادامه دادن سریال بدون دیمون قابل تصور نیست.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.