درخواست ساخت یک فیلم Star Wars به تایکا وایتیتی داده شده است

17 January 2020 - 19:30

دیزنی از تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان نامزد اسکار برای فیلم Jojo Rabbit «خرگوش جوجو» درخواست کرده یک فیلم Star Wars «جنگ ستارگان» را بسازد. هنوز مشخص نیست این یک فیلم سینمایی خواهد بود یا برای پخش در دیزنی پلاس در نظر گرفته شده است. همچنین مشخص نیست آیا این همان پروژه است که کوین فایگی (Kevin Feige) هم در آن نقش دارد یا خیر. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگر قرار باشد وایتیتی کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد، پس از پایان تولید فیلم‌های کمدی Next Goal Wins «گل بعدی برنده است» و ابرقهرمانی Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و تندر» این کار را انجام خواهد داد. او همچنین در حال توسعه سریال Time Bandits «سارقان زمان» برای اپل تی‌وی پلاس است و کارگردانی فیلم لایو اکشن Akira برای برادران وارنر و انیمیشن Flash Gordon «فلش گوردون» برای فاکس هم به او سپرده شده است.

سال ۲۰۱۷ پس از اخراج فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) از فیلم Solo «سولو» و کالین ترورو (Colin Trevorrow) از The Rise of Skywalker «خیزش اسکای‌واکر»، وایتیتی به شوخی گفته بود هرگز کارگردانی فیلمی از دنیای Star Wars را برعهده نمی‌گیرد، چون در عرض یک هفته اخراج خواهد شد.

البته وایتیتی کارگردانی اپیزود پایانی فصل اول سریال The Mandalorian «مندلورین» و همچنین صداپیشگی اندروید IG-11 را برعهده داشته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.