سریال Bounty Law براساس شخصیت لئوناردو دی‌کاپریو ساخته خواهد شد

17 January 2020 - 20:00

آیا دوست دارید داستان‌های بیشتری درباره جیک کیهیل ملقب به Bounty Law ببینید؟ بخت با شما یار است چون کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) اعلام کرده نویسندگی و کارگردانی یک سریال ۵ اپیزودی براساس این شخصیت خیالی را برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در فیلم Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» لئوناردو دی‌کاپریو (Leonard DiCaprio) نقش بازیگری به نام ریک دالتون را بازی می‌کرد که او هم در یک سریال وسترن نقش شخصیتی به نام جو کیهیل را بازی کرده بود! آن سریال یکی از مهم‌ترین آثار دوران حرفه‌ای دالتون در فیلم است، البته قبل از آن‌که رو به بازی در آثار متوسط و ضعیف بیاورد. تارانتینو درباره سریال Bounty Law گفته:

من دوست داشتم سریال کامل Bounty Law رو بسازم، اما حداقل یکسال و نیم ازم وقت می‌گرفت. به جای اون ۵ اپیزود برای این مینی سریال نوشتم و خودم تمام اپیزودها رو کارگردانی میکنم. با اینکه داستان جیک کیهیل بخشی از Once Upon a Time in Hollywood هست، اما من این سریال رو بخشی از فیلم نمیدونم. این درباره بازی کردن ریک دالتون در نقش جیک کیهیل نیست. این درباره خود جیک کیهیله و اینکه چه اتفاقاتی برای اون افتاده.

هنوز خبری از حضور لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت (Brad Pitt) در این سریال اعلام نشده، اما احتمال حضور آن‌ها در نقش ریک دالتون و کلیف بوث خیلی زیاد است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.