حضور جان برنتال در نقش مربی ونوس و سرنا ویلیامز در فیلم King Richard

18 January 2020 - 13:00

جان برنتال (Jon Bernthal) برای حضور در نقش یک مربی به نام ریک ماسی در درام King Richard (پادشاه ریچارد)، ساخته رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) و محصول Warner Bros، در حال مذاکره است. داستان فیلم درباره این است که چگونه ریچارد ویلیامز دخترهای تنیس باز خوشگذرانش، ونوس و سرنا، را از زمین‌های تنیس کامپتون برای پیشرفت بیشتر در ورزش هدایت کرد. ویل اسمیت (Will Smith) نقش ریچارد ویلیامز را ایفا می‌کند؛ سانیا سیدنی (Saniyya Sidney) و دمی سینگلتون (Demi Singleton) نیز به ترتیب در نقش‌های ونوس و سرنا ظاهر می‌شوند؛ و آونجانو الیس (Aunjaune Ellis) نیز نقش مادر آن‌ها یعنی برندی ویلیامز را ایفا خواهد کرد. زک بیلین (Zack Baylin) فیلم‌نامه درام را نوشته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

برنتال در Ford V Ferrari (فورد درمقابل فراری)، که نامزد بهترین فیلم هم شد، ایفاگر نقش لی ایاکوکا بود. او در King Richard، نقش یک مربی تنیس معروف را بازی می‌کند، که پس از مشاهده پتانسیل سرعت، قدرت بدنی، و رقابت دختران استثنایی ریچارد ویلیامز در سنین حساس ۹ و ۱۰ سالگی و آوردنشان به زمین تنیس، برای پرورش بیشتر آن‌ها در این زمینه با ریچارد ویلیامز قرارداد می‌بندد. وظیفه ماسی این بود که درحالی‌که اجازه می‌داد دخترها کودکی کنند، استعدادشان را نیز پرورش دهد. ماسی به تازگی پدیده جوان دیگری به نام جنیفر کاپریاتی را نیز پرورش داده است، و در دوران مربی‌گری اش ماریا شاراپووا و اندی رادیک را نیز آموزش داده است، و این بدین معناست که او مربی پنج تن از بازیکنان درجه یک آکادمی Floridaی خودش بوده است.

فیلم King Richard، که محصول مشترک کمپانی‌های Westbrook Studios و Star Thrower می‌باشد، توسط تیم وایت (Tim White)، تروور وایت (Trevor White)، و جیمز لسیتر (James Lassiter) تهیه و تولید می‌شود. و آلان مندلباوم (Allan Mandlebaum)، جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith)، و کالب پینکت (Caleb Pinkett) از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. پیتر داد (Peter Dodd) از طرف استودیو ناظر بر پروژه خواهد بود. و کمپانی Warner Bros تاریخ اکران فیلم‌ را ۲۵ام نوامبر (۵ آذر) در نظر گرفته است.

برنتال اخیراً در نقش اول فیلم‌هایی مثل The Many Saints of Newark (آمرزش دیدگان فراوان شهر نیوارک) از شبکه New Line و Those Who Wish Me Dead (آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا دارند) ساخته تیلور شریدان (Taylor Sheridan)- در مقابل آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)- حضور داشته است. او پس از ایفای یک نقش مکمل در Wind River (ویند ریور)، با شریدان وارد همکاری می‌شود. برنتال هم‌چنین علاوه بر تهیه‌کنندگی Small Engine Repair (تعمیر موتور کوچک)، که قرار است بهار امسال اکران شود، به ایفای نقش در فیلم نیز پرداخته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.