مذاکره دیوید او. راسل و کریستین بیل درباره فیلم مهمی محصول نیو ریجنسی

18 January 2020 - 17:00

دیوید او. راسل (David O. Russell) فیلم بدون نامی، که کریستین بیل (Christian Bale) در آن نقش‌آفرینی خواهد کرد، را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش، کارگردانی خواهد کرد. این فیلم محصول قرارداد کمپانی New Regency با Fox/Disney می‌باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در مورد جزئیات پلات فیلم هنوز چیزی اعلام نشده است. ظاهرا تولید پروژه در ماه آوریل کلید خواهد خورد. و احتمالا متیو بودمن (Matthew Budman) تهیه‌کننده پروژه خواهد بود.

این فیلم همکاری مجددی را میان بیل و راسل رقم خواهد زد. این دو قبلاً در فیلم Fighter (جنگجو)، محصول ۲۰۱۰، نیز با یکدیگر کار کرده بودند. بیل آن سال در میان نامزدی چهار جایزه اسکار، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد. خود فیلم هم درمجموع نامزد دریافت هفت جایزه اسکار، ازجمله برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، نیز شد.

بیل به تازگی پروژه Ford V Ferrari (فورد دربرابر فراری)، محصول Fox که در آن با مت دامون (Matt Damon) هم‌بازی بود، را به اتمام رسانده است. فیلمی که همین هفته نامزد دریافت چهار جایزه اسکار، از جمله برای بهترین فیلم، شد. آخرین فیلم سینمایی که راسل کارگردانی کرده است مربوط به فیلم Joy (شادی)، محصول سال ۲۰۱۵ و کمپانی Fox، می‌شود.

کمپانی New Regency دو فیلم نامزد اسکار این فصل یعنی Little Women (زنان کوچک) و The Lighthouse (فانوس دریایی) را حمایت کرده است. به‌علاوه، این کمپانی تهیه‌کننده فیلم زندگی نگاره موفق Bohemian Rhapsody (بوهمین راپسودی)، محصول ۲۰۱۸، نیز بوده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.