نقش‌آفرینی الیزابت میچل و ویلوو شیلدز در When Time Got Louder

18 January 2020 - 18:00

نامزد جایزه امی: الیزابت میچل (Elizabeth Mitchell)، و ویلوو شیلدز (Willow Shields)، و لاچلین مونرو (Lochlyn Munro) (فیلم دیگرش Riverdale)؛ برای بازی در درام مستقل موردانتظار When Time Got Louder، نخستین ساخته کانی کوچیا (Connie Cocchia) بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش، قرارداد بسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به پایپر کوردا (Piper Curda)، آوا کاپری (Ava Capri)، و بازیگر تازه‌کار: جوناتان مایکل سیمائو (Jonathan Michael Simao) اشاره کرد.

داستان فیلم درمورد ابی (با بازی شیلدز) است که برای رفتن به دانشگاه، پدر و مادرش، مارک (با بازی مونرو) و تیش (با بازی میچل) و برادرش کایدن (با بازی سیمائو)، که مبتلا به اوتیسم است و قادر به حرف زدن نیست، را ترک می‌کند. ابی همان‌طور که در حال کشف استقلال تازه یافته‌اش با هم اتاقی اش جن (با بازی کوردا) است و عاشق دختری به نام کارلی (با بازی کاپری) می‌شود، در این بین احساساتش میان زندگی جدیدش و حس گناه ترک برادرش- درحالی‌که خانواده‌اش در تلاش هستند تا در غیاب او از کایدن مراقبت کنند- جریحه‌دار می‌شود.

کوچیا، که برادری مبتلا به اوتیسم دارد، مشتاق بود بازیگری را برای نقش کایدن انتخاب کند که واقعاً در درجه‌ای از طیف اوتیسم قرار داشته باشد و به همین دلیل سیمائو را انتخاب کرد که حضور در این فیلم، نخستین تجربه بازیگری‌اش به شمار خواهد رفت. کوچیا این فیلم را از طریق کمپانی فیلم‌سازی خودش یعنی Cocchia Productions، به‌همراه کن فریث (Ken Frith) و جیسون بورک (Jason Bourque) از طرف کمپانی Gold Star Productions تهیه و تولید خواهد کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.