نقش‌آفرینی اسکار آیزاک در اقتباس کامیک بوکی The Great Machine

18 January 2020 - 18:30

اسکار آیزاک (Oscar Isaac) که فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» با بازی او در حال اکران است، به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده به فیلم The Great Machine «ماشین عالی» براساس کامیک‌بوک Ex Machina نوشته برایان کی وان (Brian K. Vaughan) پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این کامیک داستان میچل هاندرد یک ابرقهرمان سابق را دنبال می‌کند که پس از واقعه ۱۱ سپتامبر به عنوان شهردار نیویورک انتخاب می‌شود. هاندرد این قدرت را دارد تا با ابزار مکانیکی صحبت کند، اما تمرکز کامیک بیشتر روی مسائل سیاسی و اجتماعی است.

آیزاک که نقش هاندرد را بازی خواهد کرد، همراه با جیسون اسپایر (Jason Spire) که در فیلم Operation Finale «عملیات نهایی» با یکدیگر همکاری داشتند تهیه‌کننده این فیلم هستند. وان نویسنده کامیک‌های Y: The Last Man «وای: آخرین مرد»، Saga «حماسه» و Paper Girl «دختر کاغذی» نیز تهیه‌کننده فیلم است.

در اتفاقی جالب، آیزاک چند سال پیش در فیلمی به نام Ex Machina «فراماشین» ساخته الکس گارلند (Alex Garland) بازی کرده است، اما این فیلم ارتباطی با آن اثر اریجینال ندارد.

استودیوی لجندری به تازگی حقوق کامیک Ex Machina را طی قرارداد سه ساله با وان به دست آورده است. آنا واترهاوس (Anna Waterhouse) و جو شرپنل (Joe Shrapnel) که به تازگی نویسندگی فیلم Seberg «سیبرگ» با بازی کریستن استوارت (Kristen Stewart) را برعهده داشتند، فیلمنامه The Great Machine را خواهند نوشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.