شبکه HBO Max به سریال The Uninhabitable Earth چراغ سبز نشان داد

18 January 2020 - 21:30

شبکه HBO Max به سریال The Uninhabitable Earth، آنتولوژی تغییر آب و هوا، که الهام گرفته از کتاب پر فروش دیوید والاس-ولز (David Wallace-Wells) و مقاله مجله نیویورک به همین نام است، چراغ سبز نشان داده تا آدام مک‌کی (Adam McKay)، نویسنده برنده اسکار و امی، آن را بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال متشکل از داستان‌های خیالی مستقل با پوشش دامنه وسیعی از ژانرها و آینده احتمالی است که ناشی از گرم شدن سریع سیاره است. مک‌کی که اخیرا قرارداد ۵ ساله با HBO و HBO Max بسته، نویسنده و کارگردان قسمت اول است. قرار شده کارگردانان و نویسندگان برتر برای ساخت فصل اول انتخاب شوند.

کوین ریلی (Kevin Reilly) مدیر شبکه HBO Max گفته:

آدام از معدود هنرمندانی است که این پیام موثر و مناسب را در قالب سرگرمی به گوش همگان می‌رساند. بی‌صبرانه منتظرم ببینم چکار می‌کند. هیچ پیام و زمانی مناسب‌تر از زنگ بیدارباش تغییرات آب و هوایی و تاثیر بالای آن روی زندگی‌مان نیست.

در سال ۲۰۱۹، والاس-ولز نویسنده The Uninhabitable Earth، سفر به آینده نزدیک و ترس و وحشت ناشی از سطوح دریا، کمبود غذا، اضطرار پناهندگی، جنگ‌های آب و هوایی و ناامیدی اقتصادی را عنوان کرد. کار او پیش‌بینی‌کننده تغییر شکل دائمی تمامی روش‌های دنیا است.

آدام مک‌کی گفته:

خیلی تلاش کردیم این سریال را بسازیم. خیلی خوشحالم که HBO Max پا پیش گذاشته و تعهد داده است.

این سریال را Hyperobject Industries و کوین مسیک (Kevin Messick)، پل لی (Paul Lee) و مارک رویبال (Mark Roybal) و دیوید کاپلان (David Kaplan) و آندرا روا (Andrea Roa)می‌سازند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.