حضور چند شخصیت دیگر از Breaking Bad در سریال Better Call Saul

18 January 2020 - 22:30

در فصل پنجم سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری از Breaking Bad «برکینگ بد» از جمله هنک شریدر خواهیم بود. پخش فصل پنجم این سریال از ۲۳ فوریه (۴ اسفند) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

علاوه بر جیمی مک‌گیل (با بازی باب اودنکرک (Bob Odenkirk)) که شخصیت اصلی Better Call Saul است، طی فصل‌های گذشته سریال شاهد حضور ثابت مایک ارمنترات (با بازی جاناتان بنکس (Jonathan Banks)) بوده‌ایم. سپس جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) هم به این دو اضافه شد تا جمع شخصیت‌های Breaking Bad در این اسپین‌آف جمع شود. البته طی این چند فصل شخصیت‌های فرعی دیگری هم از سریال اصلی در Better Call Saul حضور پیدا کرده بودند.

با توجه به اینکه خط داستانی دو سریال در حال نزدیک شدن به یکدیگر است، در فصل جدید شاهد حضور شخصیت‌های هنک شریدر (با بازی دین نوریس (Dean Norris))، استیون گومز (با بازی استیون کوئیزادا (Steven Quezada)) و اد گالبریث (با بازی رابرت فورستر (Robert Forster)) خواهیم بود.

بازگشت هنک شریدر و استیون گومز تجربه‌ای احساسی برای طرفداران Breaking Bad خواهد بود، چون در فصل پایانی آن سریال سرنوشت خوبی نصیب این دو شخصیت نشد. حضور اد گالبریث که در آن سریال به جیمی و والتر کمک کرد از آلباکرکی فرار کنند و همچنین در فیلم El Camino «ال کامینو» به جسی پینکمن (با بازی آرون پال (Aaron Paul)) کمک کرد هم تجربه سوزناکی خواهد بود، چون این بازیگر سه ماه پیش از دنیا رفت.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.