دیزنی نام استودیوهای ۲۰th Century Fox و Fox Searchlight را تغییر می‌دهد

18 January 2020 - 23:30

امروز به طور رسمی پایان دوره‌ی ادغام سال گذشته فاکس و دیزنی است. به نظر می‌رسد این دو کمپانی بالاخره به یک نتیجه گیری منطقی رسیده‌اند. به گزارش سایت خبری Variety، کمپانی دیزنی نام استودیو ۲۰th Century Fox را به ۲۰th Century Studios و نام استودیو Fox Searchlight را به Searchlight Pictures تغییر خواهد داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این عمل همین حالا در پوستر فیلم سرازیری (Downhill) دیده می‌شود. عناصر اصلی این آرم، از جمله چراغ‌های چرخان و امضای موجود دست نخورده باقی می‌مانند. این تغییرات به طور رسمی ماه آینده و با فیلم ندای وحش (Call of the Wild) به نمایش در می‌آیند. هنوز نتیجه‌گیری رسمی در مورد ادغام این دو استودیو اعلام نشده است. منابع از تغییر نام و دور شدن دیزنی از کمپانی‌های کنترل شده توسط لاکلان موردوچ (Lachlan Murdoch)مانند فاکس و خبرگزاری فاکس خبر می‌دهند.

اگرچه این پایان یک نام تجاری آشنا و محبوب ۸۴ ساله است، در واقع اولین بار نیست که نام این استودیو تغییر می‌یابد. در سال ۱۹۳۵ نام ۲۰th Century Fox با ادغام دو استودیو Twentieth Century Pictures متعلق به جوزف شنک (Joseph Schenck) و دریل اف.زناک (Darryl F. Zanuck) و استودیو Fox Films متعلق به سیدنی کنت (Sidney Kent) ایجاد شد. تام راتمن (Tom Rothman) نیز استودیو Fox Searchlight را برای فیلم‌های مستقل و انتشارات تخصصی در سال ۱۹۹۴ ایجاد کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.