سریال انیمیشنی American Dad برای دو فصل دیگر تمدید شد

18 January 2020 - 22:00

انیمیشن سریالی American Dad! در حال ساخت است. TBS دو فصل بیشتر از سریال را درخواست داده و این کمدی انیمیشنی را سث مک‌فارلین (Seth MacFarlane) ساخته که امسال سیصدمین قسمتش ساخته می‌شود. این تمدید چهارشنبه اعلام شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال که محصول فاکس قرن ۲۰ است و جزو ۵ کمدی کابلی برتر است و فصل فعلی سریال ۱۸ میلیون مخاطب داشته است.

مک‌فارلین، مایک بارکر (Mike Barker) و مت ویتزمن (Matt Weitzman) این سریال را ساخته که درباره مامور وطن‌پرست CIA، استن اسمیت (Stan Smith) و ماجراجویی‌های خانواده غیر مرسومش در لنگلی فالز است. استن مقیاس‌های خاصی در کارش در CIA و زندگی شخصی‌اش استفاده می‌کند و همسرش، فرانکین، آنقدر به او وفادار است که کور شده و چشمانش را روی تکبر همسرش بسته است. دختر فعالش، هایلی در جناح چپ، او را رها نمی‌کند و می‌داند چطور روی اعصاب پدرش برود. برادر هایلی، استیو، بچه‌ای است که وقتش را صرف بازی‌های ویدئویی کرده و عقده‌ای است.

خانواده اسمیت دو عضو غیر مرسوم هم دارد: راجر، موجود خارجی فضایی و کلاس، ماهی طلایی تشنه توجه با مغز یک اسکی‌باز المپیک آلمانی‌.

ویتزمن و برایان بویل (Brian Boyle) شورانرهای کار هستند.

برت ویتز (Brett Weitz) مدیر کمپانی TBS اظهار داشته:

سریال American Dad! به سنگ محک فوق‌العاده‌ای دست یافته و مت و برایان نویسندگان باهوشی هستند که بطور مداوم روی کمدی‌ها کار کردند و به شدت مشتاقیم تا دو فصل دیگر از خانواده اسمیت را ببینیم.

مارسی پریوتو (Marci Proietto) معاون کمپانی انیمیشن تلویزیونی قرن ۲۰ فاکس اظهار داشته:

کمپانی TBS شریک فوق‌العاده‌ای برای ما در این سریال خنده‌دار است و از ادامه این همکاری بسیار خوشحالیم. این برای سریال خوب است و از همه بیشتر برای طرفداران خوشحال‌ کننده است.

ویتزمن نیز اظهار داشته:

بعد از این دو فصل جدید، ۳۰۰ قسمت ساخته‌ایم. و ثابت می‌کنیم هرآنچه این سریال در کیفیت کم دارد، از کمیت کم ندارد.

بویل نیز اضافه کرده:

بنابراین مشخص شد سریال دو سال دیگر ادامه دارد. سریال ساختن برای TBS یک رویا بود چون آن‌ها به کمتر از عالی رضایت نمی‌دهند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.