کریس همسورث به سریال Limitless پیوست

19 January 2020 - 21:00

کریس همسورث (Christ Hemsworth) ستاره مجموعه فیلم‌های ثور، قرار است در سریال علمی برای Nat Geo بازی کند.‌ این بازیگر میزبان Limtless کاری از Nutopia و Protozoa Pictures خواهد بود. این مجموعه سوالاتی درباره اینکه اگر پیر شدن اجتناب ناپذیر بود یا بیماری‌ها علاج می‌شدند، می‌پرسد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این مجموعه همسورث وارد ماموریت کشف داشتن زندگی سالم‌تر، باهوش‌تر و طولانی‌تر می‌شود. هدف او تغییر خودش با آموزش دیدن شش چالش خارق‌العاده است تا نشان دهد چگونه علیه پیر شدن در هر مرحله از زندگی‌اش مبارزه کند.

هر قسمت به یک روش مختلف چیره می‌شود تا زندگی بهتری داشته باشیم: بهبود آسیب، افزایش قدرت، تلاش و سخت کوشی، شوک بدن، سوپر شارژ کردن حافظه و مواجه شدن با فناپذیری. همسورث دانشمندان کهنسالی را ملاقات می‌کند که معتقدند کلید جوان ماندن ریشه در نابودی غارت زمان قبل از اینکه به رازهای ابر انسان‌ها که میزان خاصی از پتانسیل انسانی را نشان می‌دهند، پی ببرند، دارد.

راث شرمن (Ruth Shurman) شورانر سریال است و Nutopia و Root و عارف نورمحمد (Arif Nurmohamad) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. Protozoa Pictures, Aronofsky و آری هندل (Ari Handel) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. کریس همسورث و بن گریسون (Ben Grayson) سازندگان سریال هستند.

همسورث درباره سریال گفته:

اساسا خودم راضی شدم تا وارد سریالی بشم که شما را بطور فیزیکی و ذهنی در زمینه علوم به چالش می‌کشد. امیدواریم ایده‌های جدیدی شکل دهیم و با علم بتوانیم به طول عمر انسان برسیم. تولید سریال به زودی شروع می‌شود. برامون آرزوی موفقیت کنید.

کورتنی مانرو (Courteney Monroe)، مدیر شبکه‌های تلویزیون جهانی جغرافیا ملی گفته:

خیلی خوشحالم با دارن و جین و تیم خلاق Protozoa و Nutopia کار می‌کنم و راز قدرت انسان را برای ارتقای توانایی کامل و زندگی بهتر و طولانی‌تر آشکار می‌کنیم. خیلی خوشبختیم که کریس همسورث را در‌ مرکز این سریال داریم و کنجکاوی واقعی و قدرت‌ ابر قهرمانی زندگی واقعی او به ما کمک می‌کند تا بر محدودیت‌ها چیره شویم.

آرونوفسکی نیز گفته:

سریال Limitless پتانسیل بهبود زندگی انسان‌ها را به شیوه ساده و موثر داشته و ما عاشق اشتیاق کریس هستیم. از همکاری مجدد با نت جئو، جین و دوستانمان در One Strange Rock خوشحالم.

روت نیز گفته:

با One Strange Rock این علم فوق‌العاده دنیای طبیعی را کشف می‌کنیم. Limitless دامنه گسترده‌ای داشته و موضوع آن بسیار احساسی و شخصی است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.