تاریخ پخش سریال Defending Jacob با بازی کریس ایوانز اعلام شد

20 January 2020 - 13:30

کریس ایوانز (Chris Evans)، در درام جنایی جدید Defending Jacob (دفاع از جکوب) از شبکه +Apple TV ، نخستین نقش تلویزیونی خود را ایفا می‌کند. او در این سریال، نقش یک معاون دادستان منطقه‌ای را بازی می‌کند که وقتی پسرش (با بازی جایدن مارتل (Jaeden Martell)) مظنون اصلی یکی از دادگاه‌های قتل او از آب درمی‌آید، زندگی‌اش دچار تزلزل می‌شود. شبکه +Apple TV، نخستین عکس‌ها و تاریخ پخش این سریال مورد انتظار را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اکران سریال Defending Jacob، روز جمعه، ۲۴ام آوریل، با پخش سه اپیزود اول، منحصراً از شبکه +Apple TV آغاز می‌شود. و پس از آن، اپیزودهای بعدی هر هفته جمعه‌ها پخش می‌شود. در این سریال کوتاه، که به اقتباس از رمان پرفروشی به همین نام (۲۰۱۲) اثر ویلیام لندی (William Landay) ساخته شده است، بازیگران دیگری هم‌چون میچل دوکری (Michelle Dockery)، چری جونز (Cherry Jones)، پابلو چریبر (Pablo Schreiber)، بتی گابریل (Betty Gabriel)، و ساکینا جفری (Sakina Jaffrey) نیز حضور دارند.

کمپانی‌های Paramount Television Studios و Anonymus Content از تهیه‌کنندگان این سریال هستند، و شورانر: مارک بامبک (Mark Bomback) خالق، نویسنده، و تهیه‌کننده اجرایی آن می‌باشد. کارگردان The Imitation Game (بازی تقلید): مورتن تیلدام (Morten Tyldum) کارگردان این سریال است، و به همراه ایوانز و روزالی سوئدلین (Rosalie Swedlin) و آدام شولمن (Adam Shulman) از طرف کمپانی Anonymus Content از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این پروژه می‌باشند. شما می‌توانید نخستین عکس‌های سریال را در قسمت زیر مشاهده کنید.

خلاصه رسمی سریال بدین قرار است:

سریال Defending Jacob یک سریال درام کوتاه است که قصه‌اش حول یک جنایت شوک برانگیز و وحشتناک در شهر کوچک ماساچوست می‌چرخد، و داستان یک معاون دادستان منطقه‌ای را روایت می‌کند که میان وظیفه قسم خورده اش برای حفظ عدالت و عشق بی قید و شرط نسبت به پسرش، احساس درماندگی می‌کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.