انتشار نخستین تصویر و اعلام تاریخ پخش ریبوت سریال Amazing Stories

20 January 2020 - 16:00

سریال محبوب استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) یعنی Amazing Stories (داستان‌های حیرت‌انگیز) توسط استریم +Apple TV ریبوت شده و این سرویس بالاخره در اولین حضورش در بخش خبری Television Critics Association، علاوه بر ارائه نخستین تصویر از این سریال آنتولوژی علمی-تخیلی فانتزی، اعلام کرد که پنج اپیزود اول سریال، روز جمعه، ۶ام مارس، در سراسر جهان پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اسپیلبرگ به عنوان تهیه‌کننده اجرائی Amazing Stories به پروژه برمی‌گردد، و با توجه به توصیف بخش خبری:

این برداشت جدید، درواقع یک بازسازی از سریال آنتولوژی اورجینال به شمار می‌رود که هر اپیزودش، بیننده را از طریق لنزهای دوربین خلاق ترین فیلم‌سازان، کارگردان‌ها، و نویسنده‌های عصر حاضر، وارد دنیایی از شگفتی می‌کند.

تهیه‌کنندگان Lost (گم‌شده) و Once Upon A Time (روزی روزگاری): ادی کیتسیس (Eddy Kitsis) و آدام هوروویتز (Adam Horowitz)، به همراه کارگردان‌های اپیزودهای مختلف سریال یعنی کریس لانگ (Chris Long)، مارک مایلود (Mark Mylod)، مایکل دینر (Michael Dinner)، سوسانا فوگل (Susana Fogel)، و سیلویان وایت (Sylvian White) از شورانرهای سریال به شمار می‌روند. عکس جدید منتشر شده از سریال، مربوط به اپیزود “The Rift” است که توسط مارک مایلود کارگردانی می‌شود و کری لین بیش (Kerry Lynn Bishe)، ویتنی کولمن (Whitney Coleman)، تریشا مشبرن (Trisha Mashburn)، آستین استوول (Austin Stowell)، ادوارد برنز (Edward Burns)، و جولیانا کنفیلد (Juliana Canfield) در آن بازی می‌کنند.

مدیر تولید شبکه +Apple TV: مت چرنیس (Matt Cherniss) گفت:

نمایش Amazing Stories، یک نمایش دوست‌داشتنی است که تخیلات ما را تسخیر کرده است، و ما برای به اشتراک گذاشتن این بازسازی مهیج با مخاطبان جهانی شبکه +Apple TV، از هر رده سنی، بسیار هیجان‌زده هستیم.

معاون های Amblin Television: داریل فرانک (Darryl Frank) و جاستین فالوی (Justin Falvey) گفتند:

ما به همراه شرکایمان: کمپانی Universal TV و شورانرهایی مثل ادی و آدام، بسیار مفتخریم که قرار است آنتولوژی جدیدی از Amazing Stories را به مخاطبان شبکه +Apple TV ارائه دهیم، و این سکوی پرتاب ویژه‌ای برای ما نیز خواهد بود تا بتوانیم قصه‌های احساس برانگیز و شگفت انگیزی را به خانواده‌ها عرضه کنیم، تا بتوانند از آن لذت برده و در کنار هم آن‌ها را تجربه کنند. بازیگران دیگر این سریال عبارت‌اند از: دیلان اوبرین (Dylan O’Brien)، ویکتوریا پدرلتی (Victoria Pedrelti)، جاش هالووی (Josh Holloway)، ساشا الکساندر (Sasha Alexander)، و رابرت فورستر (Robert Forster).

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.