یک پوستر زیبا از فیلم Beauty and the Beast منتشر شد

11 November 2016 - 12:00

فیلم لایو اکشنی از Beauty and the Beast «دیو و دلبر» بر اساس انیمیشن ساخته شده در سال ۱۹۹۱ در حال ساخت است و هر چه که به تاریخ اکران آن نزدیک‌تر می‌شویم انتظارات از فیلم بالاتر می‌رود. اما واتسون (Emma Watson) از مجموعه فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر» نقش بل (Belle) بازی خواهد کرد و دن استیونز (Dan Stevens) از فیلم The Guest «مهمان» نقش عاشق غیرمعمول او، دیو، را بر عهده دارد. وظیفه‌ی کارگردانی این اثر را بیل کاندون بر عهده دارد که سال قبل فیلم Mr. Holmes «آقای هولمز» ساخته بود. این تیم باید فیلمی بسازند که اعلاوه بر این که فروش خوبی داشته باشد؛ باید نظر طرفداران انیمیشن قدیمی را نیز جلب کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از بازگشت آلن منکن (Alan Menken) به پروژه، به عنوان آهنگسازی که سابقه‌ی دریافت جایزه اسکار دارد؛ امیدهای طرفداران و عوامل ساخت فیلم برای تکرار موفقیت انیمیشن سال ۱۹۹۱ بیشتر از قبل شد. پوستر جدیدی برای فیلم لایو اکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» به صورت آنلاین منتشر شده است که تشابهات زیادی با کاری که دیزنی در سال ۱۹۹۱ انجام داده بود دارد و این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد.

در این پوستر با پس زمینه آبی رنگ و جذاب، بل و دیو در مرکز قرار گرفته‌اند، صحنه‌ی به یاد ماندنی رقص این دو را نشان می‌دهد. این پوستر مقدار زیادی به پوستر انیمشن کلاسیک که در سال ۱۹۹۱ در سینماهای سراسر جهان اکران شد شباهت دارد. اشاره داشتن به گذشته‌ی استدیو دیزنی برای ساخت یک فیلم لایو اکشن از انیمیشن قدیمی می‌تواند حرکت مناسبی باشد؛ چون نشان می‌دهد که استدیو به طرفداران قدیمی نیز توجه دارد. در پایین شما می‌توانید این پوستر زیبا را تماشا کنید:

beauty-and-the-beast-2017-poster-dance

دیدن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» به صورت لایو اکشن با بازی اما واتسون و دن استیونز ‌می‌تواند همه را هیجان زده کند. البته فیلم نمی‌تواند تنها یک کپی از انیشمن اصلی باشد که در سال ۱۹۹۱ موفق به دریافت جایزه اسکار شد و همه آن را به عنوان یکی از بهترین انیمشن‌های تاریخ می‌شناسند. اما واتسون باید چیزی بیشتری از بل دلسوز باشد و استیونز باید بتواند مرموزی لازم برای بازی در نقش دیو را داشته باشد.

کاندون قبلاً نیز بر روی پروژه‌های با بودجه زیاد کار کرده است، ولی از آنجایی انیمشن اصلی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» موفقیت زیادی کسب کرده است؛ ساخت فیلم لایو اکشن از آن می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. تا اینجای کار، همه چیز به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند.باید برای پروژه‌های لایو اشکن دیزنی آرزوی موفقیت کنیم؛ چون قرار است بسیاری از خاطراتمان را دوباره زنده کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    سایت کم کار شده. من فکر مى کنم یه قالب بهتر و همچنین اضافه کردنچند تا منبع خبر که تنوع بیشترى به خبرها بده (به جز سینه بلند و اسکرین رنت) باعث حرکت بیشتر سایت مى شه. این روزها گاهى یک خبر در کل بیشتر کار نمى شه.

    • محمد زمانی says:

      ممنون بابت نظر و پیشنهادتون.
      در مورد قالب باید بگم که همه چیز در دست ما نیست اما خب شاید در آینده به فکر قالب بهتری باشیم، اما در مورد منابع خبری بیشتر، حتما این کار عملی میشه.

    • عرفان استادی says:

      فعالیت سایت بخاطر یک سری مسائلی که در ماه اخیر پیش اومد روند افولی داشته اما قراره از ماه بعد با اضافه شدن یک سری نویسنده جدید و تغییر در تیم مدیریت دوباره قدرتمند به فعالیت ادامه بدیم. در مورد قالب سایت گیم در اولویت هست اما برای سایت سینما هم در نظر داریم با گذشت چندماه به سراغ قالب اختصاصی بریم. تشکر از نظردهیتون