جوانا وندرهام به سریال Legends of Tomorrow پیوست

20 January 2020 - 20:30

جوانا وندرهام (Joanna Vanderham) قرار است در فصل پنجم سریال Legends of Tomorrow، سریال ابر قهرمانی سفر در زمان، یکی از بدهای بزرگ باشد که از فردا روی آنتن شبکه The CW می‌رود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هنوز خبری از شخصیت او در فیلم منتشر نشده اما این تبهکار بصورت “ماشین کشتار بی‌رحمی با دشنه‌ای از استخوان که هرجا می‌رود، مرگ هم با خود می‌برد” توصیف شده است.

تهیه‌کنندگان سریال گفته‌اند که شخصیت واندرهام با گذشته چارلی، تغییر شکل دهنده بریتانیایی که به عوامل Waverider در فصل ۴ پیوست تا به جهنم تبعید نشود، ارتباط دارد.

وقتی شخصیت واندرهام به Waverider برسد، چارلی و افسانه‌ها هیچوقت مثل قبل نمی‌شوند.

فصل پنج کیتی لوتز (Caity Lotz) در نقش سارا لنس یا قناری سفید، برندون روث (Brandon Routh) در نقش ری پالمر یا اتم، دومینیک پرسل (Dominic Purcell) در نقش میک روری یا هیت‌ویو، نیک زانو (Nick Zano) در نقش دکتر نیت هیوود یا استیل

جس ماکالان (Jes Macallan) در نقش آوا شارپ، کورتنی فورد (Courtney Ford) در نقش نورا دارک، مت رایان (Matt Ryan) در نقش جان کانستنتاین، رومانا یانگ (Ramona Young) در نقش مونا یو، تالا آش (Tala Ashe) در نقش زری توماز، و اولویا سوان (Olivia Swann) در نقش آسترا لوگ را در اختیار دارد.

سریال Legends of Tomorrow دی‌سی کاری از Bonanza Productions Inc با همکاری Berlanti Productions و برادران وارنر تلویژن است. گرگ برلنتی، مارک گاگنهیم (Marc Guggenheim)، فیل کلمر (Phil Klemmer) و سار اسکچتر (Sarah Schechter) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

فیل کلمر و کتو شیمیزو (Keto Shimizu) شورانرهای فصل پنجم سریال هستند که بخشی از ارو ورس است و متصل به ابر قهرمانان چهار سریال ارو، فلش، سوپر گرل و بت‌وومن است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.