هم‌بازی شدن دی‌کاپریو و دنیرو در فیلم جدید اسکورسیزی

20 January 2020 - 22:00

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) با رابرت دنیرو (Robert De Niro) برای بازی در فیلم Killers of the Flower Moon ساخته بعدی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) هم‌بازی خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شایعه مربوط به هم‌بازی شدن آن‌ها امروز در مراسم SAGA توسط دی‌کاپریو تایید شد. دی‌کاپریو و دنیرو هر دو با هم در فیلم کوتاه The Audition محصول سال ۲۰۱۵ هم‌بازی شدند که باعث رقابت آن‌ها برای نقش اول شدن، گردید‌ اما Killers of the Flower Moon اولین فیلمی است که اسکورسیزی این دو را کنار هم قرار می‌دهد.

دی‌کاپریو و دنیرو سال ۱۹۹۳ در فیلم This Boy’s Life با هم بازی کردند و ارتباط دی‌کاپریو با اسکورسیزی از اواخر سال ۲۰۰۲ شروع شد جایی که در درام جنایی Gangs of New York نقش آفرینی کرد. آن‌ها سال ۲۰۰۴ در فیلم بیوگرافی The Aviator، فیلم جنایی مهیج The Departed و فیلم مهیج مرموز Shutter Island و The Wolf of Wall Street مجددا همکار شدند.

فیلم Flower Moon دهمین همکاری دنیرو و اسکورسیزی خواهد بود، همکاری که با Mean Streets در سال ۱۹۷۳ شروع شد. در طول ۵ دهه، اسکورسیزی با دنیرو در فیلم‌های Taxi Driver, New York, Raging Bull, The King of Comedy, Goodfellas, Cape Fear و Casino همکاری داشته است. دنیرو و اسکورسیزی اخیرا در فیلم آیریشمن همکاری داشتند که ۱۰ نامزدی اسکار، از جمله بهترین فیلم و کارگردان را بدست آورد.

اقتباس دیوید گران (David Grann) به نام Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI بود و فیلم بعدی اسکورسیزی داستان واقعی قاتلین ملت اوساگا در اوایل ۱۹۲۰ است. انتظار می‌رود این پروژه از مارس فیلم‌برداری‌اش آغاز گردد‌.

اسکورسیزی در ماه دسامبر گفته بود میخواهد دنیرو را برای بازی در نقش ویلیام جنایتکار، پادشاه اوساگا هیلز، و دی‌کاپریو را برای بازی در نقش ارنست بورکارت در اختیار بگیرد. او گفته بود بازیگر نقش تام وایت را هنوز مشخص نکرده است.

من با اریک راث (Eric Roth) چند سالی روی فیلم‌نامه کار کردم و حالا همین دیروز توی این اتاق، تمامش کردیم و بازنویسی‌اش کردیم. ساختن داستان جنایی راحت است اما همه می‌دانیم واقعا چه خبر است. من به دنبال چیز دیگری هستم و آن نوعی روش فکر کردن به قتل عام است. آن ساقط کردن بشریت از زندگی است.

شش ماه پیش همچین اتفاقی در اوکلاهاما افتاد، و سرانجام Osage به من گفت این بخاطر حرص و طمع است. بنابراین فکر می‌کنم، این آدم‌ها لیاقت هیچی را ندارند چون اصلا آدم نیستند.

فیلم Killers of the Flower Moon سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.