خلاصه رسمی سری دوم Doctor Strange منتشر شد

20 January 2020 - 22:32

برخلاف به تعویق افتادن فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness ساخته مارول استودیوز، بنظر می‌رسد این کمپانی سخت به دنبال کارگردان جدیدی بعد از جدایی اسکات دریکسون (Scott Derrickson) از فیلم است. و حالا که قرار است فیلم‌برداری آن اواخر سال آینده آغاز گردد، پلات و داستان فیلم اعلام شده است. البته هنوز مشخص نیست این فیکس باشد اما گویا این اتفاقات در فیلم می‌افتند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خلاصه داستان بدین صورت آمده:

بعد از وقایع فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی، دکتر استفن استرنج به تحقیق روی سنگ زمان ادامه می‌دهد. اما یک دوست قدیمی، دشمنش می‌شود و سعی بر نابودی تمامی جادوگران زمین دارد و برنامه و نقشه استرنج را به هم می‌ریزد و باعث می‌شود او حرکت شیطانی کند‌.

چندین چیز در این خلاصه قابل توجه هستند؛ اشاره به سنگ زمان که در طول وقایع رخ داده در پایان بازی، نابود شد. چطور دکتر استرنج تحقیق‌اش را ادامه می‌دهد و این جزئی از راز فیلم است. در اینجا به بارون موردو اشاره شده که آخرین بار در حال شکار تمامی جادوگران زمین دیده شده که تلاش می‌کرد دنیا را مثلا نجات دهد.

اما اشاره‌ای به چیوتل ایجیوفور بعنوان بخشی از بازیگران نشده، گرچه تولید فیلم حاکی از بازگشت این چهره است. می‌دانیم که بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، بندیکت وانگ (Benedict Wong) و الیزابت اولسون (Elizabeth Olsen) نقش‌هایشان را مجددا بازی می‌کنند اما هنوز حرفی از بازگشت ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) زده نشده است.

اطلاعات مربوط به تولید فیلم همیشه قطعی نیست و جدایی دریکسون از پروژه بدلیل اختلاف نظر، مشکلات زیادی به همراه داشت. جای تعجب ندارد اگر تغییرات زیادی در فیلم شاهد باشیم. تاریخ اکران فیلم همچنان به تعویق افتاده است.

مارول استودیوز با این قبیل مشکلات ناآشنا نیست و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز بعد از اخراج جیمز گان (James Gunn) دچار وقفه شده است.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.