یک تغییر بزرگ در فیلم Now You See Me 3 رخ داده است

12 November 2016 - 18:19

فیلم اول Now You See Me «اکنون مرا می‌بینی» آن قدر خوب بود که استدیو دستور ساخت قسمت سوم آن را حتی قبل از این که فیلم دوم ساخته شود داد. حالا در فیلم سوم تغییر بزرگی ایجاد شده؛ البته باید گفت که این تغییر پشت دوربین رخ داده است. دو نمایشنامه نویس جدید به پروژه ملحق شده‌اند و وظیفه‌ی نوشتن نمایشنامه‌ی فیلم Now You See Me 3 را بر عهده دارند. این کار باعث خارج شدن فیلم از دست کسانی می‌شود که فیلمنامه دو فیلم اول را نوشته بودند. در ادامه با سینماگمیفا همراه باشید.

داستان اصلی فیلم Now You See Me را بوآز یاکین (Boaz Yakin) و ادوارد ریکورت (Edward Ricourt) نوشتند و در نوشتن فیلمنامه اد سولومن (Ed Soloman) با آنها همکاری داشت. فیلم نامه فیلم دوم را سولومن خودش به تنهایی نوشت. حالا سایت ددلاین (Deadline) گزارش می‌دهد که گاوین جیمز (Gavin James) و نیل ویدنر (Neil Widener) وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه فیلم سوم Now You See Me را بر عهده دارند. این دو هنوز بر روی یک فیلم بزرگ که بر روی پرده‌ی سینما آمده باشد کار نکرده‌اند، ولی به نظر می‌رسد که به توانایی‌هاییشان اعتماد زیای وجود دارد؛ چون قرار است فیلم‌نامه San Andreas 2 «سان آندریاس ۲» که دواین جانسون (Dwayne Johnson) ستاره‌ی آن است را نیز بنویسند.

به نظر نمی‌رسد که به جز این، تغییر زیادی در فیلم Now You See Me 3 رخ دهد.انتظار می‌رود که وودی هارلسون (Woody Harrelson)،دیو فرانکو (Dave Franco)، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) و لیزی کاپلان (Lizzy Caplan) در فیلم سوم نیز حضور داشته باشند و جان ام. چو (John M. Chu) نیز به عنوان کارگردان حضور خواهد داشت.

سری فیلم‌های Now You See Me داستان چهار سوار (Four Horseman) است که که در شعبده بازی و دزدی‌های بزرگ حرفه‌ای هستند. دو فیلم اول Now You See Me با بازخوردهای متناقضی از جانب منتقدین مواجه شدند، ولی هر دو فیلم در باکس افیس موفق عمل کردند. البته عجیب به نظر می‌رسد که تا به حال کسی بر روی فیلمنامه کار نکرده است؛ چون حدود یک سال است که کار پیش تولید فیلم شروع شده است. شاید دلیل این موضوع این باشد که فیلم دوم نتوانست به خوبی فیلم اول عمل کند.

در هر صورت فرانچایز Now You See Me در حال حرکت رو به جلو است. از آن جایی که هنوز فیلم San Andreas 2 «سان آندریاس ۲» را ندیده‌ایم؛ نمی‌توانیم حدس بزنیم که گاوین جیمز و نیل ویدنر برای Now You See Me 3 چگونه عمل خواهند کرد. در این لحظه حتی معلوم نیست کدام یک از این دو فیلم اول اکران خواهد شد.  فعلا دواین جانسون سرش خیلی شلوغ است و به نظر نمی‌رسد تا اواسط سال آینده بتواند برای فیلمبرداری San Andreas 2 «سان آندریاس ۲» حاضر شود.

منبع: cinemablend

Save

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم بهتر بشه نتیجه. قسمت دوم جداً پول دور ریختن بود. نه مثل اولى هیجان انگیز بود و نه تعلیق داشت.